Taxi – Jumatatea mea

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in muzica and tagged , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Taxi – Jumatatea mea

  1. Stefania says:

    Imi place foarte mult aceasta melodie pe care ai propus-o spre ascultare a trupei Taxi !

    O seara minunata iti doresc Oana! 🙂

  2. Pingback: Rainy « schtiel

  3. lorelei says:

    Este melodia lor pe care o iubesc cel mai mult – multumesc! De fapt, TAXI, este trupa mea de suflet. Ai vazut ultumul lor videoclip (replica feminina a celui de mai sus)?

    • oanaclara says:

      Pe aceasta n-o ascultasem inca. Multumesc!
      Uite ceva frumos pentru tine:

      • lorelei says:

        Multumesc frumos, Oana! Am albumul pe care este melodia de mai sus (“Dragostea ca o pereche de pantofi”) si, intr-adevar, imi place mult aceasta. Dar si melodia care da titlul albumului imi place (ce zici?)

      • oanaclara says:

        E deosebita ca majoritatea melodiilor celor de la Taxi. Apreciez la ei faptul ca au niste versuri foarte bine gandite, spre deosebire de alte trupe care arunca acolo 3 cuvinte pe o linie melodica si …gata cantecul. 🙂

      • lorelei says:

        Intr-adevar, Dan Teodorescu este, dupa mine, un artist in adevaratul sens al cuvantului: compozitor extrem de talentat, poet/textier plin de inspiratie si interpret cu o voce deosebita!

  4. Pingback: Taxi – Jumatatea mea « Diverse diversificate » Diverse » CatalogWeb.info

Leave a comment