Daily Archives: August 31, 2010

Un bărbat

“Există o femeie. In săptămânile cu soţ mă iubeşte, în săptămânile fără soţ mă urăşte, dar în fiecare săptămână vrea să-mi schimbe viaţa.” (Peter Esterhazy, O femeie) Există un bărbat. Mă iubeste. Se-ndrăgosteşte-n fiecare iarnă, câteodată de mine. M-a botezat … Continue reading

Posted in povesti | Tagged , , , , , | 15 Comments

Domnul Trandafir predă lecţia înţelepciunii

Un cadru didactic pensionar dăruieşte din puţinul său. Îşi donează drepturile de autor obţinute pe culegerile pe care le scoate pentru a asigura burse destinate şcolarilor inteligenţi din mediul rural. Mai mult, adună bani de la foştii săi elevi şi … Continue reading

Posted in Stil de viata | Tagged , , , , | 9 Comments

Leapşa de vară

Am primit de la Cati o leapşă şi am promis că o onorez. Câte carti ai citit pâna acum de la începutul lui 2010? Nu ştiu, sincer. Din păcate prea multe impuse de alţii şi prea puţine alese de mine. … Continue reading

Posted in personal | Tagged , , | 4 Comments