La mulţi ani, România!

La mulţi ani românilor de pretutindeni!

Azi am fost la parada militară organizată aici , in Galaţi. Bineînţeles ca piticii mei au fost încantaţi. Iată şi câteva imagini:

 

Off topic:

Vă rog , dacă doriţi şi dacă puteţi să votaţi fotografia cu poneii ! Se poate vota de la un calculator o dată pe zi. Perioada in care se inregistrează voturile e 29.11-10.12.2011. Fotografia o găsiţi AICI .

Vă mulţumesc încă o dată pentru ajutor!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Eveniment, personal and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

34 Responses to La mulţi ani, România!

  1. Emahategan says:

    La multi ani Romania!
    Sa-ti traiasca “piticii””

  2. tu1074 says:

    LA MULȚI ANI Romania
    și să-ți crească mari piticii sănătoși și fericiți!

  3. Stefania says:

    La multi ani, Oana ! 🙂
    Pe mine ma impresioneaza foarte mult imaginile de la parada militara. Este sublima aceasta manifestare a soldatilor romani in zi de sarbatoare, iar muzica fanfarei militara si muzica cu specific patriotic, militaresc, ma infioara ori de cate ori o ascult si in inima mea sentimente puternice de patriotism ma nutresc.
    O seara minunata iti doresc Oana! 🙂

  4. La multi ani!
    Am admirat piticeii şi bănuiesc că tot ei sunt şi lângă poneii ce tocmai i-am votat cu un excelent.
    Frumoase poze, frumoasă paradă militară. Ce bine ar fi dacă patriotismul ar fi cultivat în sufletul fiecărui copil!

    • oanaclara says:

      Da , sunt baietii mei cei de langa ponei si aceiasi cu cei doi care stau mai apropiati in fotografiile de la parada. Al treilea e elevul meu. 🙂
      Multumesc pentru apreciere si vot!

  5. Oara, de-ai şti ce dor mi-airăscolitde oraşul copilăriei mele.
    Pur şi simplu, mi-e trist.
    Pentru azi, am încercat şi eu ceva:

    SECVENŢE 5


    Madi şi Onu

    • oanaclara says:

      Multumesc pentru sustinere! Am trecut ,citit , placut articolul tau. Te mai vizitez cu drag!
      Seara placuta!

      • Oara,
        Multumesc si eu!
        De cate ori iti citesc raspunsurile, imi amintesc placut, despre o carte:
        Limbajul vorbirii (Arta conversatiei)
        Dar azi, te intreb: O ai? Figureaza printre cartile tale de matematica?
        Asa.., spre cunoastere.
        O noapte pentru tine!
        Madi si Onu

      • oanaclara says:

        Am citit acea carte cu drag de cateva ori, Asa cum am facut si cu “Mizerabilii” lui Hugo, si cu “Ciresarii”lui Constantin chirita si cu multe alte carti. O aveam in biblioteca , dar pentru ca ma bucura foarte mult cand cineva se arata interesat sa citeasca, am imprumutat-o cuiva si nu am mai vazut-o de atunci. Presupun ca acea carte a poposit in alte maini, apoi in altele, deci nu imi pare rau ca a plecat dintre ale mele. Asta inseamna ca au citit-o mai multi oameni si e un castig mai mare decat daca s-ar fi prafuit undeva pe un raft.
        Un sfarsit de saptamana placuta va doresc amandurora! 🙂

      • Oara,
        Mi-ar fi plăcut, ca volumul meu să fi provenit de la tine.Mulţumim!
        Şi vouă, ţie şi copilaşilor, roadele meritate ale unei săptămâni, în care simt cum stupul vostru se umple de mierea cunoaşterii.
        Madi şi Onu

      • oanaclara says:

        Ti l-as fi oferit cu drag. 🙂 Ai intuit bine, la sfarsit de saptamana avem tot felul de activitati recreativ-educative, pentru ca micutii pot invata multe lucruri jucandu-se.
        Seara placuta!

      • Intr-adevar, pentru copii, joaca este mama invataturii.
        Observ asta zilnic,privind zbenguiala pisoilor blocului.
        E o delectare să-i urmăreşti pregătindu-se pentru viaţă.
        Noapte cu Pace şi vise pestalozziene.
        Madi şi Onu

      • Uitasem:
        Dacă ai timp, sau când…, apleacă-te asupra linkului.
        Ai să înţelegi cât de bine te percep, ca părinte, ca mamă!

        ”7 ani de lângă mama”


        Toate bune!
        Aceiaşi!

      • oanaclara says:

        Noapte linistita si voua!

  6. fosile says:

    La multi ani,cu Romania!

  7. Pingback: Colţul cu vechituri – 5 « Colţu' cu muzică

  8. Pingback: Stridiile şi fasolea « Gabriela Elena

  9. Pingback: Stridiile şi fasolea « Gabriela Elena

  10. Aliosa says:

    @ Oanaclara,
    Foarte reușite imaginile de la parada militară din urbea ta natală !
    Felicitări !
    Cristi și Dănuț , ingerași nevinovați, s-au lăsat pradă BUCURIEI celor văzute pe timpul defilării : se vede din privirea și fața lor .
    Bărbatul din prim planul primei imagini însă, nu vede prin fața ochilor aplecați spre pământ decât sărăcia din casa sa nefiind impresionat de parada militară.
    Nu vreau să fiu greșit înțeles de cititorii blogului tău în cele ce voi spune în continuare .
    Ca unul care am participat la parada militară la ARCUL DE TRIUMF încă de pe vremea când eram elev de liceu militar știu bine ce muncă s-a depus ca totul să iasă OK și pentru asta FELICIT pe toți militarii participanți dar, știu foarte bine și ce cheltuieli financiare s-au făcut de la prima zi de antrenamente ( și n-au fost puține …) până în ziua cea mare …..
    În aceste vremuri de cruntă austeritate, în condițiile când s-au redus salariile bugetarilor, impozitat cu 5,5 % ( CAS) toate pensiile, redus ajutoarele de la 54 la 9 ,în condițiile când împrumutăm bani de la FMI, BM și UE iar ROMÂNII aduși în pragul SĂRĂCIEI și DISPERĂRII se calcă în picioare, imbrâncesc , lovesc și înjură pentru O PORȚIE DE FASOLE și CÂRNAȚI de POMANĂ …..( electorală ) , afirm cu toată tăria și riscul de a fi înjurat ( nu de tine …) că, zecile de milioane de euro cheltuite pentru PARADA MILITARĂ din toate capitalele de județ puteau fi folosit în scopuri mult mai bune și cu consecințe pozitive în timp !
    Ajungea parada militară de la București și Alba Iulia !
    Am luat act de rugămintea ta și te voi vizita zilnic până pe 10/12 !
    Succes !
    Alioșa.

    • oanaclara says:

      Ma bucur ca ti-au placut fotografiile!
      Intr-adevar o parada astfel necesita multe pregatiri si banii sunt putini. Ma uitam la piticiimei. Nu au mai vazut “pe viu” o parada militara pana acum. E bine sa ii invatam sa fie patrioti. Sunt atatea firme mari cu datorii la stat incat daca si-ar plati acestea darile, Romania ar iesi din criza. Presupun ca o parada militara e ceva ieftin comparativ cu una din aceste datorii.
      Multumesc pentru ajutor! Seara placuta!

  11. Pingback: 1 – Socotra « O lume in imagini

  12. Pingback: Peel the paint « schtiel

  13. Florin says:

    wow, avem tancuri de alea la Galati ?? 😀 ce tari suntem ! Deja ma simt mai in siguranta 😀

Leave a comment