Miercurea fara cuvinte 30

LA MULTI ANI TUTUROR “ANDREILOR” !

Stiu ca ar trebui  sa postez aici o fotografie, dar pentru ca am una deja inscrisa in concursul ziarului Viata libera , o invit pe Carmen si pe toti cei ce imi viziteaza blogul sa o vada AICI  si daca li se pare interesanta , sa ii acorde un vot.

Multumesc!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

72 Responses to Miercurea fara cuvinte 30

  1. rokssana says:

    votat …bafta🙂

  2. Marian S says:

    Mai bine ne spui ce ti-a iesit aseara la faza cu busuiocul… 🙂

  3. Zina says:

    Am votat din toată inima. Fotografia e frumoasă şi ador poneii, mai ales de când cu această mică anecdotă:
    Un băieţel răsfăţat şi un băieţel modest şi-au primit darurile de Crăciun în câte o cutie. Băieţelul răsfăţat şi-a desfăcut cutia strălucitoare cu un aer plictisit, a scos din ea o maşină superbă teleghidată şi a spus dispreţuitor: “Asta precis că nici n-o să meargă!”
    Băieţelul cel bun a desfăcut cutia modestă şi a scos din ea… o balegă. Răsfăţatul l-a întrebat: “Tu ce ai în cutie ?” Celălalt a spus: “O balegă, dar nu-i nimic, acum caut poneiul, trebuie să fie şi el pe undeva !”
    Să ne căutăm încrezători poneiul, e şi el pe aici, pe undeva !🙂

    • oanaclara says:

      Multumesc,Zina! Sper sa ii duc pe pici de revelion la Viena.🙂
      E super bancul . Partea cea mai haioasa e ca si eu sunt o optimista convinsa. Sper sa nu patesc precum baietelul din anecdota ta!😀😀😀
      Zi faina sa ai!

  4. pandhoraa says:

    adorabili poneii…cum ai putea sa nu-i iubesti🙂

  5. oanaclara says:

    Asa e. Pana si Danut, care de obicei se teme de animale, s-a dus sa ii mangaie. E piticul acela imbracat in cojocel maroniu, iar langa el e fratele lui, Cristi.🙂

  6. Aniela says:

    Ce frumosi sunt poneii! Sper sa iti aduca noroc in concurs! O zi frumoasa!

  7. Aliosa says:

    @ Oanaclara,
    La Mulți Ani de Sfântul ANDREI patronul orașului GALAȚI !
    Fotografia este foarte frumoasă !
    Poneii-s simpatici iar picii drăguți foc !
    Te-am votat „ la două mâni” ca să fiu sigur că vei câștiga !
    O zi superbă îți doresc !
    Alioșa.

    • oanaclara says:

      Multumesc pentru urari si voturi! Sper sa reusesc!
      Azi vreau sa fac un tur al mesterilor populari si sa faurim niste fotografii. Am zarit aseara cand am plecat de la serviciu niste costume populare superbe si …gogosi de matase (n-am mai vazut din copilarie asa ceva).
      Zi frumoasa sa ai!

      • Aliosa says:

        @ Oanaclara,
        La Mulți Ani de 1 Decembrie, ZIUA NAȚIONALĂ a ROMÂNIEI !
        Zi superbă să ai !
        Alioșa.

      • oanaclara says:

        Multumesc! La multi ani si tie!Tocmai am postat cate ceva de la defilare.
        Seara placuta!

      • Aliosa says:

        @ Oanaclara,
        Ieri seară,ca să pot urmări în liniște meciul de fotbal ( 20.00 ) din EL dintre FC STEAUA BUCUREȘTI și nemții de la Shalke04 am oprit calculatorul și-apoi, de ciudă c-ai noștri au luat bătaie nu l-am mai deschis.
        Te-am vizitat însă tocmai acum pe seară.
        Seară plăcută și ție !
        Alioșa.

      • oanaclara says:

        Nu-i bai. N-am program de vizite intre orele…🙂 Fiecare trece pe aici cand si daca vrea si poate.
        Seara minunata sa ai!

  8. redsky2010 says:

    votat sa iasa ce iti doresti!
    delicata poza, sa-ti traiasca baietii, sa-ti aduca numai bucurii!

  9. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 19 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

  10. Pingback: “Die Badende” « Gabriela Elena

  11. Doru says:

    Admirat, votat, cum altfel?

  12. Max Peter says:

    Sunt tare drăgălaşi! Când am citit de ponei, m-am dus glonţ! (Am şi votat, îţi doresc succes!)

    • oanaclara says:

      Multumesc pentru apreciere si vot! Si mie mi-au placut mult poneii.🙂 Am facut in jur de 100 de fotografii cu animalute,dar asta mi s-a parut cea mai interesanta.
      Zi frumoasa sa ai!

  13. coco says:

    votat ! frumos !

  14. Mirela Pete says:

    Am votat cu placere pentru ca sunt dragalasi si poza reusita! Bafta! 🙂

  15. abbilbal says:

    Si Andreelor, căci fără ele nu se poate.

    Din partea mea două voturi. Unul aici, pentru Andrei şi andree, iar unul acolo, pentru ponei.

  16. tu1074 says:

    Am văzut și am votat!Chiar mi-a plăcut mult !
    SUCCES!

  17. Mona says:

    Ce frumoşi sunt ei!🙂 Baftă la concurs!

  18. Oara,

    Poate, ce linkez, va fi de bun augur, în spiritul creştinătorului şi ocrotitorului României:

    http://worldofsolitaire.wordpress.com/2011/11/30/secvente-4/

    Madi şi Onu

  19. Diaconu Dana says:

    La mulţi ani tuturor sărbătoriţilor de azi! Ţie îţi urez mult succes; grăitoare imagine ai ales, sper să câştigi!🙂

    • oanaclara says:

      Ma bucur ca ti-a placut fotografia! Problema e ca voturi se strang pana pe 10 decembrie si se pot schimba multe pana atunci, mai ales ca se poate vota o data la 24 de ore de pe un calculator.

  20. Alex says:

    Faină poza! Am votat cu plăcere. Le plăcea picilor în compania căluţilor liliputani!
    O zi bună, Oana!🙂

  21. ELENA says:

    Un vot și de la mine!
    Superbă poza cu ponei!
    O zi excelentă!

  22. Elena says:

    votat…mult noroc

    p.s. frumoasa poza

  23. Stefania says:

    Am votat si eu Oana, cu mult mult drag… 🙂

    O seara frumoasa ii doresc Oana!🙂

  24. Melly says:

    Ce dragalasi sunt cu urechi de iepurachi!
    M-au cucerit!

  25. diverse says:

    Votat!🙂 Succes!

  26. Pingback: The child dreams « schtiel

  27. Mistocareala says:

    Multumesc de vizita , doresti sa facem schimb de link-uri ? Mistocareala : http://www.silviuoficial.blogspot.com e my blog . Daca da te astept cu un coment pe my blog sau baga id de mess : mistocareala

  28. Lasa ca o sa votez eu zilnic :)))

  29. Leovi says:

    If you doubt a pretty picture.

  30. Carmenc says:

    frumooooos! am fost votul 89 si 90, am doua conturi🙂 Sa fie cu noroc! mie mi-a placut mut tema fotografiei tale!

  31. Frumos! Votat! Happy WW!

  32. psi says:

    la mulţi ani, suflet de român!

  33. Pingback: Colţul romantic – 5 « Colţu' cu muzică

  34. Sophie says:

    ce bine hraniti sunt🙂

  35. daurel says:

    Vazut, placut, votat !
    Sa aveti bucurii.

  36. This story Miercurea fara cuvinte 30 Diverse diversificate is great. I belive this really is one of the most valuable information to me. I had been examining this blog site and I’m fascinated. I can’t wait around to study a lot more coming from you because this is actually a great web site. I will bookmark your current blog and visit again here on a regular basis.

Leave a Reply

