Ducu Bertzi – Scrisoare la inceput de iarna

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in muzica and tagged , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Ducu Bertzi – Scrisoare la inceput de iarna

  1. Pingback: Duminică, iar « Florina Lupa Curaru

  2. Aliosa says:

    @ Oana,
    „ Scrisoare la început de iarnă ”
    Într-un asemenea decor
    Inima mi-o înfioară
    Și mi-e teamă să nu mor
    Fără zăpadă , în ziua cea fatală
    Când, fără să vreau, voi da socoteală
    La ce-am făcut pe-acest pământ
    Cu fapta și cu-al meu cuvânt .
    Mulțumesc pentru
    „ Pe podele de nuiele ” de DUCU BERTZI !
    Sărbători fericite !
    Crăciun fericit !
    La mulți ani !
    Cu respect,
    Alioșa.

  3. Pingback: o duminică | absolut obişnuit

  4. Loryloo says:

    Cat imi place melodia asta🙂 Iarna trecuta a stat mult pe repeat. Ma bucur ca este apreciata de mai multe persoane!

Leave a Reply

