Miercurea fara cuvinte 32

O invit pe Carmen si pe toti ce ce imi viziteaza blogul, intr-o scurta calatorie la Manastirea Saon.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in calatorii, personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

19 Responses to Miercurea fara cuvinte 32

  1. adriana says:

    Multumim de invitatie

  2. psi says:

    să ne spui cândva și povestea, te rog… sigur are o poveste.

    • oanaclara says:

      Povestea e una scurta. Bunica mea (e tanara, are doar 91 de ani) a poftit o plimbare in Dobrogea (mai exact in Judetul Tulcea), la manastiri si o parte din rude. Asa am ajuns noi in luna agust a anului acesta sa vedem Manastirea Dinogetia (e micuta su cu cativa calugari), Saon, Celic Dere si Cucos. Fiecare e frumoasa in felul ei, iar peisajele din Tulcea sunt deosebite. Am ajuns la Nufaru si la Mahmudia . Stiam Mahmudia mica, un satuc…m-a uimit cand am descoperit acolo un adevarat colt turistic: hotel de 4 stele, un Aqua club (parca asa se numea) … Plimbarea a fost frumoasa si am revazut locuri dragi .
      Despre Saon gasesti mai multe informatii AICI

  3. Pingback: Concidente « Silence's Blog

  4. Napocel says:

    Mulțumim pentru inbitație.Superbă zonă

  5. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 20 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

  6. Alex says:

    Ce locuri minunate!

    • oanaclara says:

      E frumos acolo. Maicutele au un fel de satuc…fiecare cu casuta ei.🙂

      • VictorCh says:

        1. Si nici macar o singura imagine cu satucul de casute?

        2. Oare primesc maicutele musafiri pt mai multe zile? (Or fi avand camere de oaspeti? Admitand ca au – or fi acceptand vizitatori (“a la longa”) care nu sunt de genul feminin?)

      • oanaclara says:

        Din pacate,nu. M-am grabit sa ajung pe malul Dunarii sa fac acolo fotografii. Stiu ca in copilarie am prins un moment cand era apa mare si pontonul acela era un fel de insulita intre ape. Atunci, stand pe ponton, puteam urmari pestii care inotau in apa limpede.
        Presupun ca maicutele au camere unde se pot caza musafirii care doresc sa ramana cateva zile acolo.

  7. Pingback: topul celor mai frumoase cîntece de Crăciun – etapa I (4) « Colţu' cu muzică

  8. Frumoasa calatoria, mi-a placut moara aceea de vant…iar biserica manastirii pare mare :))) Marturisesc ca nu am auzit vreodata de aceasta manastire🙂

    • oanaclara says:

      E o manastire de maici , undeva in Judetul Tulcea. Am fost si cand eram copil si imi placea mult locul unde pescuiau maicutele…acolo unde se vede cardul de gaste inotand.

  9. OMG , nu vedeţi ce se întâmplă în Siria ? Indiferent de -o represiune brutală guvern , manifestarile continua

    • oanaclara says:

      OMG!
      M-am uitat in oglinda si nu, nu am devenit blonda peste noapte.
      Articolul acesta e despre o manastire. Sarind peste traficul pe blog pe care ti-l faci datorita celor ce viziteaza aceasta postare…Ce legatura are manastirea cu Siria?

Leave a Reply

