Terapie prin râs

Daca într-adevăr doriţi ca numele dumneavoastra să apara în ziar, cititi-l traversand strada!

🙂


Femeile se indragostesc de ce aud, barbatii de ce vad… de aceea femeile se machiaza si barbatii mint…

🙂


Un tip trece pe langa o berarie. Vocea interioară il întreaba:
– Intri?
Tipul, strangand din dinţi, merge mai departe. Vocea interioară:
– Fă ce vrei… Eu intru!

🙂
Emanciparea femeii este o PROSTIE!
Locul ei e in bucatarie… picior peste picior, cu un pahar de vin in mana, privindu-si sotul cum gateste cina!
🙂

Înainte fetele gateau ca mama. Acum beau ca tata…
🙂

Care-i diferenta dintre o cenusareasa si o printesa?
– Intre 6 si 10 beri…
🙂
Am fost ieri dimineata la restaurant si dintr-odata am realizat cu disperare nevoia de a elimina niste gaze. Muzica era foarte tare, asa ca am potrivit gazele cu ritmul muzicii.
Dupa cateva melodii, am inceput sa ma simt mai bine. Mi-am terminat cafeaua, si am observat ca toata lumea se uita la mine…
Apoi mi-am amintit brusc …ascultam muzica la iPod…
🙂


Nevasta e ca matematica, pur şi simplu nu poate fi contrazisă.

🙂


Care este deosebirea între bărbat şi femeie?
Bărbatul aude cu o ureche, iar pe cealaltă iese totul; femeia aude cu ambele urechi, şi totul iese pe gură.
🙂

Barbatul vine acasa:
– Iubito, am o problema…
– De cate ori sa-ti spun? Acum suntem casatoriti, nu mai vorbim la singular, ce e al meu e si al tau.
– Bine… secretara noastra a ramas insarcinata cu noi…

🙂


Intr-un minister:
– Să ştii că noul ministru devine din zi în zi mai prietenos…
– De unde ştii?
– De câteva zile a început şi el să caşte la şedinţe, la fel ca noi.
🙂
Într-un mare oraş, are loc importantă întâlnire dintre diferiţi şefi de state. La o intersecţie, maşinile preşedinţilor SUA, Rusiei şi României se ciocnesc. Aceştia coboară din maşini şi încearcă să rezolve problema:
Obama: – Sorry!
Putin: – Sorry too!
Basescu: – Sorry three!
🙂
Un parlamentar iese agale din sala de şedinţe şi se întâlneşte cu un coleg din opoziţie care se plimbă pe hol şi-l întreabă şoptit:
– Nici tu n-ai somn?
🙂
Sursa:mail

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in bancuri and tagged . Bookmark the permalink.

16 Responses to Terapie prin râs

  1. madMe says:

    Ce-mi place când încep ziua cu bună dispoziție! Merci!

    • oanaclara says:

      Si mie. Cu drag! Uite inca un zambet asa, ca pentru seara>

      Un bărbat merge cu liftul. La un moment dat, intră o femeie. După două etaje, femeia opreşte liftul, se uită cochet la el, îşi dezbracă bluza şi sutienul şi le aruncă pe jos.
      -Hai, fă-mă ca să mă simt ca o femeie.
      Bărbatul se gîndeşte puţin, îşi dezbracă cămaşa, o aruncă pe jos şi spune:
      -Hai, spal-o şi calc-o.

  2. Pingback: topul celor mai frumoase cîntece de Crăciun – etapa I (1) « Colţu' cu muzică

  3. Florin says:

    bun tare ala cu secretara😀

    • oanaclara says:

      Ala e criminal. Uite inca unul:

      Disperat, seful isi priveste ceasul si, de acum convins de faptul ca angajatul sau nu va ajunge la timp pentru a termina materialul pe care trebuiau sa il prezinte la reuniune, il suna acasa…
      −Buna ! – raspunse susotind o voce de copil.
      −Buna. Tatal tau e acasa ?
      −Da… – raspunse susotit.
      −Pot vorbi cu el ?
      −Nu – spuse copilul cu voce joasa.
      Seful incearca sa ia legatura cu un alt adult:
      −Dar, mama ta ? Este ?
      −Da…
      −Ea poate vorbi cu mine ?
      −Nu. Ea e ocupata.
      −Mai este cineva pe acolo ?
      − Da… – susoti cel mic.
      −Cine ?
      −Un politist.
      Putin surprins, seful continua zicand:
      −Si ce cauta politistul acolo ?
      −Vorbeste cu tata, cu mama si cu un pompier – raspunse tot susotind.
      Auzind un mare vacarm la celalalt capat al firului, seful intreba speriat:
      −Ce e cu zgomotele acelea ?
      Un elicopter.
      −Un elicopter ?
      Da. Face parte din echipa de cautare.
      − Dar, ce se intampla acolo ?
      Si vocea chicoti:
      −Ma cauta pe mine…!

  4. corabogdan says:

    Vremea asta de afara este execrabila, imi prinde bine sa-mi mijeasca ochii-a ras! Multam!

    • oanaclara says:

      Cu drag! Poftim inca o portie de ras:

      Un barbat cazat la un hotel de mare clasa cheama ospatarul:
      -As dori doua oua fierte, unul mai moale, sa fie chiar la limita, iar celalalt tare, sa pot baga cutitul in el cu greu. O felie de sunca prajita, rumenita putin pe doua margini. As mai dori si o felie de paine prajita atat de bine, incat sa se sfarme cand o ating cu cutitul, dar sa nu fie inegrita; unt scos direct din frigider sa nu-l pot intinde pe paine si o ceasca de cafea slaba, slaba, dar usor incalzita.
      -S-ar putea sa fie cam dificil, raspunse mirat ospatarul.
      -Dar de ce ? il intreaba barbatul. Asta am primit si ieri la micul dejun !

  5. Aliosa says:

    Punerea unei virgule ……
    Un număr egal de femei și bărbați, au primit în cadrul unui experiment TEXTUL :
    „ Dacă BĂRBATUL ar ști realmente valoarea pe care o are FEMEIA ar merge în patru labe ” cu precizarea ca fiecare în parte, să pună în acel text, doar o singură VIRGULĂ …..
    Toate FEMEILE au pus VIRGULA după cuvântul „ FEMEIA ” ..
    și,
    Toți BĂRBAȚII au pus VIRGULA după cuvântul .„ ARE ” …
    Ce-a ieșit ?
    Pune-ți virgula ….
    Alioșa.

    • oanaclara says:

      E corecta varianta femeilor.😀😀😀 Am judecat nepartinitor😀

      Itic si Strula acasa la Rabi.Itic il intreaba pe Rabi:
      -Rabi,albul este culoare?Rabi se uita in Tora si zice:
      -La nunta, mireasa se imbraca in alb, deci albul este culoare.
      Itic il intreaba din nou pe Rabi:
      -Dar negrul, este culoare? Rabi se uita in Tora si zice:
      -La inmormantare, se poarta negrul, deci negrul este culoare.Afland acestea, Itic se intoarce catre Strula:
      -Vezi ma, ca televizorul pe care ti-l vand este color?

  6. Pingback: Bodyscape « schtiel

  7. Pingback: Archstoyanie « O lume in imagini

  8. Pingback: topul celor mai frumoase cîntece de Crăciun – etapa I (2) « Colţu' cu muzică

  9. De ras :))) acela cu deosebirea intre barbat si femeie si ultimul cu parlamentarul mi se par super🙂 Nici acela cu liftul, scris de tine intr-un comentariu, nu este mai prejos🙂

    • oanaclara says:

      Sunt trasnite toate. Uite inca unul, asa , de noapte buna:

      Un betiv sta pe marginea drumului.Un om mai milos,il vede si-i zice:
      -Omule,du-te acasa si te culca nu mai sta aici….
      -Eu nu sunt om,eu sunt Dumnezeu.
      Omul nu crede……Atunci betivul il ia de maneca si intra intr-un bar,la care barmanul zice:
      -Dumnezeule,iar ai venit!

  10. delicii says:

    ahhhhh…ce m-am mai amuzat! Am nimerit pe blogul tau din alt blog si imi place mult!

    • oanaclara says:

      Pai daca iti place, te astept cu drag sa revii.🙂

      O tânără la spovedanie:
      – Părinte, eu…
      – Ştiu, fiica mea, ce ai făcut, că suntem prieteni pe Facebook, am văzut poze, am citit ce ai scris pe perete… Mi-a fost destul.
      – Şi ce trebuie să fac ca să fiu iertată, părinte?
      – Să dai like la 10 mănăstiri.

Leave a Reply

