Leapsa-primul comentator

Am preluat de la Grapefruits o leapsa. Intrebarea era cine a fost primul meu comentator.

Raspunsul…🙂 Semafor (Imi pare rau ca blogul ei nu mai exista.😦 ) , la aceasta postare . Nu stiu daca am mai interactionat intre timp , dar ii multumesc pentru incurajare. Faptul ca am primit un comentariu  m-a determinat sa adaug si alte articole pe blog si asa am ajuns sa cunoasc oameni interesanti care acum imi sunt tare dragi.

Leapsa poate merge mei departe catre oricine doreste sa o preia. Rugamintea e sa dati un ping sa vada si ochiul meu ce ati scris.🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Leapsa-primul comentator

  1. 6 mai 2009, primul comentariu…
    vremuri de mult apuse, de asta nu postez la mine raspunsul😀

  2. rokssana says:

    nu-mi aduc aminte,stiu doar ca m-au speriat primele comentarii..

    http://wordswhisperer.wordpress.com/… acesta este blogul ei acum…

  3. Aliosa says:

    @ Oanaclara,
    Bună ziua !
    Eu, nu o să uit niciodată, dar, niciodată primul comentariu făcut pe blogul meu . A fost foarte scurt , cu o incarcatura emotionala foarte puternica, si ,semnat de NICU pe
    25 martie 2009
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2009/03/25/My computer
    Weekend placut !
    Aliosa.

    • oanaclara says:

      Uite cum ti-am trezit amintiri placute!🙂
      Seara faina!

      • Aliosa says:

        @ Oanaclara,
        Bună ziua !
        Da, mie mi-ai „ trezit amintiri plăcute ” dar MOTANULUI ÎNSEMNAT din avatarul de la like ,ce-și zice Paul din Ploiești ( sau de unde o fi ….. ) i-ai stârnit curiozitatea, invidia și mai știu eu ce încât a și uitat să comenteze ceva la tine că a și intrat pe http://aliosapopovici.wordpress.com/2009/03/25/My computer , și, fără să dea măcar un simplu „ bună ziua ” ca omul civilizat, m-a ironizat în legătură cu nr, de vizitatori…..( doar șase ) .
        Eu, care mă așteptam să intri tu pe link-ul postat că așa am dedus din „ LEAPȘA primul comentator ” a intrat acel motan jegos ce n-are-n cap decât răutatea și obsesia de a mă jigni , schimbându-și numele mereu….și , ascunzându-și identitatea reală …….Dar, mai bine vezi ce-am scris acolo !
        O după masă frumoasă !
        Cu respect,
        Alioșa.

      • oanaclara says:

        Urasc razboaiele de genul acesta. Te rog, nu ma obliga sa ma implic intr-unul!
        Paul cel care are un motan la avatar nu e acelasi cu Paul Cazaban. Paul Cazaban nu are blog si nici nu il duce capul sa isi faca vreunul. Legat de numarul de comentatori…e variabil de la un blog la altul. Poti avea 1000 de comentarii de la persoane care au trecut doar o data pe blogul tau sau 6 comentatori care revin periodic. In care situatie esti mai castigat? Macar pe cei 6 ii stii deja si te intelegi bine cu ei.
        Dupa-amiaza placuta sa ai!

  4. Pingback: Primul … « Silence's Blog

  5. red apple says:

    cred ca am completat-o

Leave a Reply

