Miercurea fara cuvinte 24 / Toamna la Sovata (2)

Alte imagini fara cuvinte pot fi gasite la Carmen.🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in calatorii, personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

22 Responses to Miercurea fara cuvinte 24 / Toamna la Sovata (2)

  1. Alex says:

    Ce imagini frumoase! N-am mai fost pe acolo din copilărie, cu mulţi ani în urmă. Chiar mă bucur să văd că sunt lucruri frumoase care s-au făcut în această veche staţiune. Îmi doresc să ajung pe acolo.
    Numai bine, Oana!

  2. abbilbal says:

    Ce imagini frumoase ai păstrat de aici în vara asta.

  3. tu1074 says:

    Sovata e specială pentru noi!Soția mea a petrecut multe vacanțe acolo,la bunici🙂 !

  4. SoriN says:

    Superbe toate pozele..
    Îmi plac mult!
    Seară plăcută îți doresc!

  5. IULISA says:

    Este o încântare să fie privite.

  6. Marian S says:

    Iar începi… să-mi faci sâc, sâc??? 🙂

  7. Pingback: “Dosare” din copilărie 1 =)) « NAPOBLOGHIA

  8. Pingback: “Dosare” din copilărie 2 =)) « NAPOBLOGHIA

  9. Pingback: Luminația și premile ignoră criza =)) =)) « NAPOBLOGHIA

  10. Pingback: Dorințe-mplinite « NAPOBLOGHIA

  11. Pingback: Moșu’ « NAPOBLOGHIA

  12. Pingback: Salutări « NAPOBLOGHIA

  13. Pingback: Salutări « NAPOBLOGHIA

  14. Pingback: Știință și cunoaștere, TVR Cluj « Blog de Tury

Leave a Reply

