Miercurea fara cuvinte 23

Alte imagini fara cuvinte puteti gasi la Carmen.🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

20 Responses to Miercurea fara cuvinte 23

  1. ganguritu says:

    Imi place rosul din pozele tale…natura este o mare artista🙂

  2. rokssana says:

    frumoasa toamna….
    nu stiu cum se numesc cele din prima poza….am avut in urma cu vreo 20 de ani cateva cracute..tare le-am iubit🙂

  3. CARMEN says:

    superbe imagini de toamna! ce nuante splendide! si melcul… ce drum anevoios si-a gasit! :)) Happy WW!
    sa ai o seara minunata!

  4. CARMEN says:

    Pentru Rokssana:
    În România, planta este cunoscută sub denumirile de păpălău, lampion chinezesc sau floarea lampion. te pup😉

  5. Cred ca melcul te-a simtit ca te apropii🙂

    • oanaclara says:

      Da. Apoi am asteptat,am astepatat si iar am asteptat pana m-am plictisit si l-am fotografiat asa. Avea un fundal interesant…ierburi ude de ploaie pictate de toamna in diverse culori.

  6. diveerse says:

    Frumoase imagini!🙂
    Seara buna!

  7. abbilbal says:

    În prima fotografie parcă ar fi ridichi crescute în pom.

  8. tu1074 says:

    Frumoase culori de toamnă !

  9. Alex says:

    Ce culori minunate! Şi ce voios era melcul aflat în plină “viteză”!🙂
    Toamna este frumoasă pe la voi, Oana!
    Îţi doresc o zi frumoasă!

  10. Florin says:

    Azi am iesit si eu la poze, am cam inghetat insa pe faleza

    • oanaclara says:

      N-am mai ajuns de ceva vreme pe faleza, desi lucrez langa minunata fosta pizzerie demolata din mila bisericii,deci nu foarte departe.🙂 Nu cred ca ar fi o idee rea o plimbare pe acolo.

Leave a Reply

