Toamna la Sovata / Life in pictures 9

Un alt raspuns la provocarea lansata de Costin.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

25 Responses to Toamna la Sovata / Life in pictures 9

  1. Frumoase instantanee de toamna, dar parca prea scurta toamna si acolo…

    • oanaclara says:

      Asa e. Am vazut cum proprietarii de pensiuni isi faceau bagajelele si inchideau …se grabeau sa ajunga acasa. Am discutat cu unul dintre ei care are “sediul” la Vatra Dornei. A fugit acasa ieri dimineata. A spus ca daca vine zapada prefera sa fie cu familia. Deja ninsese la Miercurea Ciuc.🙂

  2. psi says:

    în munţii harghitei zăpada vine cel mai repede. pe topliţa şi pe la miercurea sunt gerurile cele mari… chiar şi anul trecut pe vremea asta, îmi amintesc, am traversat munţii harghitei în zăpadă. sunt frumoşi… dar până şi la mine e mai puţin rece ca acolo.🙂

    • oanaclara says:

      Azi-noapte pe la ora 23 eram cu inca 3 doamne, in pasul Ghimes, intre 2 serpentine, si incercam prima zapada . Peisajul era superb. N-am facut decat cateva poze la lumina farurilor pentru ca din pricina intunericului si a cetii nu mergea fotografiat mai nimic. Stiu ca Miercurea Ciuc e polul frigului in Romania.🙂

  3. Astea sunt deci imaginile🙂 Pe acolo te-ai plimbat🙂 Ce frumos e podul acela. Multumesc!

    • oanaclara says:

      Cu placere! Acestea sunt. Pacat ca sunt un pic miscate din pricina ploii. Poduri sunt mai multe, la fel si in zona aceea sunt mai multe lacuri, situate foarte aproape unul de altul. Cel mai mare e Lacul Ursu.

  4. Pingback: 59 de principii ale profesorului de succes (25) | innerspacejournal

  5. Sovata…ce amintiri frumoase ma leaga de locurile acelea……..

  6. dana says:

    Frumoase culorile de toamna ale Sovatei. N-am ajuns acolo decat intr-o excursie cu scoala in copilarie, mai spre primavara-vara. Inevitabil, cand aud Sovata, aud si… chestia asta: http://www.youtube.com/watch?v=_obUH72bOc8…😀

    • oanaclara says:

      Multumesc! Padurea de foioase e spectaculoasa toamna, iar lacurile din apropiere i-au sporit farmecul.
      Mi-am amintit melodia cand am aflat care era traseul pentru week-end.🙂 Si eu tot la ea m-am gandit.

  7. Aliosa says:

    @ Oana,
    Toamna, dacă-i lungă și blândă dezvăluie adevărate comori de culori . Spre desfătarea ochiului privitor, tu ai surprins la Sovata , un altfel de toamnă , parcă mai frumoasă dar și mut mai misterioasă.
    Felicitări !
    Proprietarii de pensiuni , nu numai de la Sovata ci din toată țara, își faqc bagajele și pleacă la familiile lor și din cauza faptului că suntem cu toții la mâna bancherilor : http://aliosapopovici.wordpress.com/
    O zi cu soare !
    Cu respect,
    Alioșa.

    • oanaclara says:

      Era o zi de toamna destul de rece , cu o ploaie mocaneasca. Asta nu m-a impiedicat sa fac o plimbare la lacuri. Ar fi fost pacat sa stau inchisa intr-o camera doar pentru ca ploua putin.
      Zi frumoasa !

  8. Zoli says:

    Superbe poze !

  9. dragos says:

    Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

  10. Marian S says:

    Ce curios! prima mea tabara de elev, in clasa a cincea, a fost la Sovata.
    Pe vremea aceea (aproximativ 1975-1976) nu prea intelegeam eu cum e cu Sovata aia. Mai ales ca ne-au dus intr-o excursie la Miercurea Ciuc si altceva in afara de “nem tudom“ nu prea am auzit. Baiat de Bucuresti, nu stiam nimic despre natiunile conlocuitoare la ora aceea, am invatat pe viu si am ramas cu un gust amar.
    Vremurile au trecut, oamenii s-au mai civilizat, tampeniile s-au mai estompat.
    (Iar de curand o femeie din natiunea aceasta conlocuitoare a tinut sa-mi demonstreze ca si ardelenilor le place miticia, iar unguroaicelor le plac miticii. Unii dintre ei)
    In anii aceia muntele de sare inca mai era alb. Am trecut apoi in fuga pe acolo, dupa ceva mai multi ani si am vazut ca muntele se cam acoperise de vegetatie.
    La maturitate am aflat la ce e buna apa lacului de la Sovata si m-am lamurit de ce erau atitea femei acolo.
    Si asa am inteles versurile cantecului maidanez:
    Du-mă, mamă, la Sovata,
    Să-mi arăţi cine e tata…. 🙂

    • oanaclara says:

      😀😀😀 Am auzit si eu la ce e buna apa Lacului Ursu. N-am facut baie acolo. Nici nu era posibil la ora asta. M-am bucurat, insa, de peisajele extraordinare.

  11. Pingback: Miercurea fara cuvinte…An Alien in Parcul Pantelimon monday morning…. « androxa

  12. Pingback: Miercurea fara cuvinte…An Alien in Parcul Pantelimon monday morning…. « androxa

  13. bayazidb says:

    De ce ai inclus atît de mult cer în fotografie?

Leave a Reply

