Miercurea fara cuvinte 22

Alte imagini fara cuvinte gasiti la Carmen.🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

18 Responses to Miercurea fara cuvinte 22

  1. Emahategan says:

    Frumoasa gradina din Galati.Si la Cluj avem una frumoasa!

  2. Peter says:

    Frumoasă grădină botanică aveţi în Galaţi, nici n-am ştiut! Eu mi-am tot propus să mai fac o vizită la cea de la noi, din Bucureşti, că n-am mai fost de ani de zile, dar – uite – luat cu treburile, tot n-am ajuns…

    • oanaclara says:

      La Bucuresti nu am vizitat gradina botanica. Cea de aici e de fapt un complex muzeal care include gradina botanica,planetariul, Muzeul de Stiinte ale Naturii si acvariile. Avantajul e ca pot fi vizitate toate in aceesi zi si chiar ai ce vedea.

      • lorelei says:

        N-am fost niciodata in Galati (desi, cu multi ani in urma, a locuit si fratele meu acolo vreo 2 ani – detasat cu serviciul). Dar, vazand aceste minunatii si citind randurile tale despre gradina botanica, planetariul, muzeul, acvariile, parca regret si mai mult ca nu am ajuns! Tu ai facut fotografiile? Felicitari – sunt superbe!

      • oanaclara says:

        Multumesc!Eu am facut fotografiile. Tocmai am mai facut rost de un set pentru azi si miercuri.🙂 De la Sovata. E o nebunie acolo.
        Complexul Muzeal de Stiinte ale Naturii Galati e deosebit. Merita vizitat.🙂

  3. adriana says:

    parca am vazut si cativa bujori …delicate flori

  4. Stefania says:

    Foarte frumoasa sunt pozele Oana — iar tie, parca ti-e greu sa te despati de vara…🙂

    O seara minunata iti doresc Oana🙂

  5. Napocel says:

    Ce frumos parc! Frumoase cadre ai suprins

  6. abbilbal says:

    Sunt nişte fotografii foarte frumoase.

  7. diveerse says:

    Frumoase fotografii!🙂

  8. Alex says:

    Frumoasă grădină aveţi la Galaţi! O plăcere să te plimbi printre atâtea furmuseţi!
    O zi frumoasă, Oana!🙂

Leave a Reply

