Banc – La multi ani doamna Nelly !!!

Spre sfarsitul slujbei de duminica preotul intreaba:
– Cati dintre dvs si-au iertat dusmanii?Cam 80% au ridicat mana.
Preotul insista cu intrebarea. Toti raspund de data asta, cu exceptia unei batranele.
– Doamna Nelly… dvs nu sunteti dispusa sa va iertati dusmanii?
– Eu nu am dusmani, raspunse bland.
– Doamna Nelly, asta este foarte ciudat. Cati ani aveti dvs?
– 99, raspunse dansa. Parohia se ridica in picioare si aplauda la unison.
– Oh, Doamna Nelly, puteti veni aici in fata sa ne spuneti cum se poate ajunge la 99 de ani, fara sa ai nici un dusman?!
Dulcea Doamna Nelly vine in fata, se intoarce cu fata spre enoriasi si spune:
– Pentru ca deja au murit toti, nenorocitii !!!
 

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in bancuri and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Banc – La multi ani doamna Nelly !!!

  1. Aliosa says:

    @ Oana,
    Bună seara !
    Tare de tot bancul !
    Mi-aș dori ca să-l spun și eu enoriașilor pe la vârsta de 99 de ani !
    Alioșa.
    P.S.!
    Ai fost la seara bibliotecilor ?

  2. Pingback: Karn Evil 9 « schtiel

  3. Alex says:

    Ha, ha! A avut grijă să-i îngroape pe toţi!😀

  4. psi says:

    😆 doamne, ce-am mai râs! mi-o şi imaginez blândă, caldă şi apoi replica… ioooi, tare fain!😆

    • oanaclara says:

      😀😀😀 Parc-o vad razand la inmormantarea vreunuia dintre dusmani sau avand o figura tare multumita parca spunand: “Na, ca am trait mai mult decat tine!”

  5. Theodor says:

    HAHA!Foarte frumos!
    Hai sa iti zic si eu unul….

    Coada mare pe autostrada(Avem noi asa ceva???-nu are legatura cu bancu’)
    Un sofer se da jos din masina si intreaba pe cel din fata:
    -Ce se petrece?
    -Au venit doi teroristi sa-i omoare pe Base si pe Boc, daca nu strangem 100 de milioane de dolari ii stropesc cu benzina si le dau foc!
    -Pai si cat da fiecare?
    -Cam doi litri!🙂

Leave a Reply

