Eu cred…

Un certificat de naştere dovedeşte că ne-am născut,
Un certificat de deces dovedeşte că am murit,
Nişte imagini dovedesc că am trăit…
Se pare că şi dacă te grăbeşti, tot acolo ajungi…
Stai jos. Relaxează-te… Citeşte rândurile acestea fără grabă.
 
Eu cred…
Că numai faptul că două persoane se contrazic Nu dovedeşte că nu se iubesc. Iar numai faptul că nu se contrazic Nu dovedeşte că se iubesc…

Eu cred… Că nu trebuie să ne schimbăm prietenii Dacă putem crede că prietenii se pot schimba…

Eu Cred…

Că indiferent cât de bun este un prieten,
El tot te va răni din când în când,
Iar tu trebuie să-l ierţi pentru asta… 
Eu cred…

Că o adevărată prietenie continuă să crească 
Sfidând distanţele cele mai mari…
Eu cred…

Că îmi ia foarte mult timp

Să devin persoana care aş vrea să fiu…
Eu cred…
Că poţi merge în continuare
Mult timp după ce ai crezut că nu mai poţi…

Eu cred…

Că suntem responsabili de ceea ce facem, 

Indiferent de ceea ce simţim…
Eu cred… Că prietenul meu şi cu mine Putem face orice sau nimic Şi totuşi să ne distrăm de minune…
Eu cred… Că maturitatea are mai mult de a face Cu genurile de experienţe pe care le-ai avut, Decât cu câte aniversări ai sărbătorit…
Eu cred… Că nu întotdeauna este suficient Să fii iertat de ceilalţi. Câteodată trebuie să înveţi să te ierţi pe tine însuţi…
Eu cred… Că trecutul nostru şi circumstanţele Poate că au influenţat persoana care suntem acum, Dar numai noi purtăm răspunderea pentru cine vom deveni…
Eu cred… Că şi atunci când crezi că nu mai ai nimic de dat, Când un prieten te cheamă în ajutor, Vei găsi cumva forţa să-l susţii…
Eu cred… Că diplomele atârnate pe perete Nu te transformă automat într-o fiinţă umană decentă…

Eu cred… Că ar trebui să trimiţi gândurile acestea La oamenii pe care crezi că i-ar ajuta.

Eu tocmai am făcut-o…
SURSA :MAIL
Thank you,MR.ROSS!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Stil de viata and tagged , , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Eu cred…

  1. Partea cu imaginile care dovedesc faptul ca am trait imi place in mod deosebit!

  2. Absolutely worth to bookmark this article. Lots of important information we can get in this web page. Superb!

  3. Pingback: Steampunk – Realitatea « schtiel

  4. Pingback: Parfumul roadelor toamnei | innerspacejournal

  5. Pingback: Al cincilea anotimp | Ţara vorbelor în vânt

  6. yousef59 says:

    Foarte frumos!…sensibilitate…

  7. Eu cred ca tot ce scrie mai sus e adevarat….si ca uneori gandim prea mult si ar trebui sa facem mici pauze in care sa nu lasam nici un gand sa ne tulbure………..

Leave a Reply

