Bâlea Lac 2009

Cand inca mai era zapada pe acolo.🙂

Eram ditamai gasca si ne-am dat nitel pe zapada, dupa bulgareala de rigoare. Am descoperit la un moment dat o pata de omat in forma de peste. Oile pareau stampilate pe munte, iar Transfagarasanul se intindea la picioarele noastre ca un sarpe imens.

Pentru George si pentru Hapi.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in calatorii, personal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

17 Responses to Bâlea Lac 2009

  1. Pingback: johnny bea mult rom | freestyler

  2. Superb! Mi-as dori sa bat si eu niste carari prin muntii Romaniei…….

  3. Alex says:

    Ce frumoase poze, şi ce excursie pe cinste, prin aşa locuri minunate! N-am mai fost la Bâlea lac din…1990! Ce mult a trecut…

    • oanaclara says:

      Nu e niciodata tarziu sa te intorci la lac . Eu vreau sa merg pe-acolo in calitate de sofer propriu si personal al meu, adica sa nu depind de un grup care trebuie sa ajunga undeva la o anumita ora .

      • Alex says:

        Îţi doresc să reuşeşti să ajungi. Cred că va fi o experienţă….palpitantă ca şofer, pe serpentinele acelea, dar te vei descurca. Mai ales cu un …”copilot” ca Dănuţ!🙂

      • oanaclara says:

        Adevarul e ca imi place la nebunie sa conduc si ma roade sa mai incerc cate ceva nou.🙂

  4. Buna, Oara!
    Blogul tau este un minunat loc de pelerinaj intr-ale emotiei.
    Iar postul , o piesa de decor marca Oanaclara .
    Nu pot prelua leapsa, fara speranta de a spune ceva cel putin tot atat de sensibil, ca tine.
    O noapte dobrogeana, mirific instelata, sa ai! Madi si Onu

    • oanaclara says:

      Multumesc pentru vizita si apreciere!🙂
      Noptile dobrogene sunt speciale . Ultima noapte dobrogeana trasnita a fost acum o saptamana cand mergeam de la Tulcea la Parches pe la 12-1 noaptea. Peisajul era deosebit,soseaua libera si aveam cu mine cativa oameni tare tare dragi.
      Noapte linistita si voua!

  5. klausen1976 says:

    senzationale pozele !!!

Leave a Reply

