Ziua Marinei la Galati

Ieri sarbatoriram si la Galati ziua a ceea ce a ramas din marina. Bineinteles ca am fost si noi prezenti la eveniment, dar nu am asistat la tot programul acela imens.

In primul rand urasc aglomeratia. Am gasit un punct fix din care am facut cateva fotografii interesante si apoi am fugit la plimbare. Autoritatile s-au plimbat cu Panzarul Moldovenesc- un vas construit dupa o schita a unei corabii de pe vremea lui Stefan cel Mare . Picii au fost incantati de lansarea baloanelor, parada vaselor (in special cele militare ) si au ras cu lacrimi la aparitia nuntii pe apa si a piratilor care la un moment dat au aruncat mireasa (autoritatile au declarat ca e o fata de 16 ani, iar din poze  rezulta ca e barbat) in valuri. Ratele pe care trebuiau sa le prinda inotatorii au evadat in larg.😀 Doar doua s-au lasat prinse.

Cel mai mult le-a placut piticilor mei focul de artificii. Am facut cateva poze, apoi l-am filmat. Doritorilor pot sa le trimit filmuletul cu transfer.ro , deoarece e destul de lung (8.30 min) si habar n-am cum se poate prelucra. La un moment dat e nitel miscat pentru ca imi amortise trepiedul😀 .

Iata si cateva poze:

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Eveniment, personal. Bookmark the permalink.

12 Responses to Ziua Marinei la Galati

  1. jean says:

    nu prea vad legatura intre text si poze… unde e panzarul moldovenesc ? aici sunt salupe si alte vase…
    vad ca nunta ti-a placut in mod special🙂 nici nu stiam de obiceiul asta cu mireasa…si nici de rate…
    stiam de saritul in sac🙂

    mersi pt poze…

    • oanaclara says:

      E si panzarul in cateva.
      Nunta i-a facut pe pici sa rada in hohote , iar Cristi mai striga din cand in cand:
      -Fa-le poze,mami!
      Sunt mai multejocuri marinaresti dar nu am asistat la toate.

  2. Alex says:

    Dar pe “marinerii” tăi nu i-ai pozat?🙂 Cred că a fost frumos la voi, la Galaţi. Mi-au plăcut pozele.
    O zi bună, Oana!

  3. Deci ati petrecut o zi frumoasa, de sarbatoare🙂

  4. jean says:

    ai unchiul capitan de vas? Cati ani are? Poate il urmeaza si picii tai!

  5. nestian_marian says:

    Super Oana,multumim ca ai pus pe blog programul.A fost super mai ales cind au inceput sa traga mitralierele.La spectacolul Teatrului de papusi era o rata de un copil-un adult.Din pacate intreprinzatorii mai colorati nu-si desmint nesimtirea.Dar in ansamblu a fost ok.

    • oanaclara says:

      Cu placere!🙂 Am pus pe blog programul in ideea ca poate fi util cuiva. Daca vrei sa razi nitel …am uitat de teatrul de papusi. Oricum piticilor mei le-a placut cel mai mult demonstratia navelor militare. Vreo jumatate de ora mi-a trebuit sa ii conving ca nu au tras cu munitie de razboi si ca nu puteau rani pe nimeni.🙂 A fost frumos, asa e.

Leave a Reply

