Injuraturi delicate

O zi fara Dvs. e ca o luna de concediu.


Daca v-am jignit, am savurat-o.


Dvs. reusiti sa faceti pe cineva sa aprecieze linistea.


Fiecare trebuie sa existe, dar de ce tocmai Dvs.?


De ce nu mergem noi doi undeva unde poate fiecare sa fie de unu’ singur?


Am avut o seara foarte placuta. N-a fost seara asta, dar nu ma vait.


S-a sinucis candva cineva din familia Dvs.? Nu? Cum ar fi?


Bancul pe care vi-l voi spune acum e asa de bun ca va pica fatza…oh, da’ vad ca il cunoasteti deja…


Nu v-au rugat niciodata parintii sa fugiti de-acasa?


Eu nu uit niciodata un chip, dar in cazul Dvs. o sa fac o exceptie…


Oare este astazi o zi deosebita sau sunteti de obicei asa de tampit??


Data viitoare cand ai de gand sa-ti arunci toalele, nu te dezbraca.


Nu, eu nu aud rau…va ignor numai.


Va rog sa nu va miscati! As vrea sa va uit asa cum sunteti…


Sunteti intr-adevar un argument convingator pentru paturi separate.


Tu ai arata foarte bine in ceva lung, curgator…Amazon, Nil, Dunare…


Sunteti la fel de binevenit ca si seful care suna in timpul concediului.

Postul acesta e dedicat unei persoane nedelicate care simte nevoia sa se amestece aiurea  in vietile oamenilor…

 

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Haioase and tagged , , . Bookmark the permalink.

26 Responses to Injuraturi delicate

  1. Pingback: Embroidery 2 « O lume in imagini

  2. Pingback: Park Chan Girl « schtiel

  3. O Da! Frumoase! Delicate! :))

  4. Pingback: Camouflage « O lume in imagini

  5. Ei, sunt o gramada de genul………din pacate.
    care intotdeauna, dar intotdeauna sunt pusi pe stricat dispozitia cuiva

  6. Pingback: Steampunk – Legenda « schtiel

  7. jean says:

    tu esti bolnava din lipsa de iubire si frustrare, nu-ti dai seama?

    • oanaclara says:

      De unde stii tu ca sufar din lipsa de iubire?
      Frustratul esti tu, cel ce incearca sa ma monitorizeze desi n-am nicio treaba cu tine. Crezi ca vreodata as sta langa unul ca tine? Never ever! N-am saturat sa tot incerci sa intri in contact cu toti cei ce discuta cu mine. Esti penibil!

  8. jean says:

    ar fi bine sa fii si in realitate la fel de ” delicata ” ca pe blog dar iti cam lipseste calitatea asta!

  9. Alex says:

    Faine “dedicaţii”! Pentru cine poate să le priceapă! Am o “reţetă” şi mai bună, învăţată de la un bătrân de la ţară care ştia să scape foarte eficient de o persoană incomodă: o “ucidea” cu…tăcerea!😀

    • oanaclara says:

      Multumesc pentru reteta! Uita ca uitasem de asta.🙂
      Ideea e ca de persoana asta nu scapi asa usor . E mai ceva ca raia. Probabil ca in curand te va cauta si pe tine si pe Hapi. Cu Aliosa si cu George deja s-a certat. E un fel de mahalagioaica masculina a internetului. Bunul simt e o notiune necunoscuta lui.

      • Alex says:

        Îl aştept “cu drag”, rezervându-i un loc confortabil la spam! Mai am pe-acolo destui clienţi!😀
        Nu înţeleg o chestie: când mergi la uşa cuiva, baţi la uşă şi aştepţi respectuos să fii primit, apoi pleci spunând bună ziua şi mulţumind pentru primire. Regulă simplă, de bun simţ! Dacă mi-a plăcut mai vin, dacă nu…sănătate! Nu te obligă nimeni. Şi nici nu mi-o iau în cap că sunt “de-al casei” şi-mi pot permite orice. Dacă cineva mi-ar intra în casă cu noroi pe bocanci şi mi-ar vorbi şi urât, apoi ar vedea el “ospitalitate”! Păi nu?
        Suntem un popor cu mari lacune de educaţie. În general vorbind. Bine că sunt şi oameni crescuţi frumos!

      • oanaclara says:

        Am si eu o lista-ntreaga . Mare-i gradina…

  10. :)))oana, ce atmosfera incarcata e la tine :))))

  11. Marian S says:

    Mai stiu eu una clasica: mai ai frati (surori) pe acasa??? 🙂
    Ca sa mai destindem un pic atmosfera, zic.

  12. alexandru says:

    funny, ca si jean, caz clinic omniprezent pe net

  13. Jules says:

    ihahahahahahahiiii. dunărea rămâne favorita mea!

Leave a Reply

