Replici de-ale lui Danut

– Eu vad bine pe intuneric pentru ca am ochii verzi.

🙂

– Mami, ia de aici un banut! Am vazut ca ai mai putini decat mine.

🙂

– Daca mergem sa vedem stele cazatoare imi iau sapca sa nu-mi cada vreo steluta-n cap.

🙂

– Mami, esti floricica mea. Cand ma fac mare sa nu imbatranesti prea tare si te rog sa nu te incretesti pentru ca vreau sa ma insor cu tine!

🙂

La Zoo:

– Uite un urs brun de pe Muntele Carpat!

🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :) and tagged , . Bookmark the permalink.

22 Responses to Replici de-ale lui Danut

  1. Faci bine că scrii fiecare drăgălășenie . Eu nu le-am scris, pe moment le țineam minte, iar acum ia-le de unde nu-s.

    • oanaclara says:

      Sincer,nici eu nu apuc sa le scriu pe toate pentru ca sunt foarte multe. Pe unele mi le amintesc dupa cateva zile dupa ce le-a spus, altele imi dispar complet din memorie. E la varsta replicilor trasnite si asta nu va mai dura mult, deci trebuie neaparat inregistrate.🙂

  2. Deny says:

    Merita sa le tii minte. Eu am multe cu copiii prietenilor mei

    • oanaclara says:

      Unele sunt de-a dreptul memorabile. Cristi cand era mic ne prezenta “spectacole vaccinante” …nu putea spune “fascinant”. Danut taia cu “strauferul” adica “fierastraul” un lemn pentru ca jocul pe care il jucase pana atunci fusese “plicsititor” .😀😀

  3. camelia says:

    Dănuţ e întruchiparea candorii şi a inocenţei şi cred că îţi risipeşte orice nor ţi-ar putea umbri seninul doar privindu-l…pe el şi pe celălalt vis al vieţii tale…el şi gândurile lui năstruşnice îţi fac clipele farmec; trăieşti doar o poveste magică… a două stele logostele…şi a unei mame ce nu va îmbătrâni în sufletul din ochii copiilor ei niciodată.

  4. jean says:

    se pare ca danut a gasit o cale sa te sponsorizeze!

  5. DianaEmma says:

    Nu te poți sătura niciodată de replicile lor.🙂

  6. :))) LOL cica sa nu incretesti.
    Mie nepotica mi-a spus anul trecut (avea 6) ca nu vrea sa creasca pentru ca atunci eu si mami a ei o sa imbatranim :))). Cred ca mai tare m-a intristat pe mine acest adevar decat pe ea:D
    Bine…..intristat e mult spus……….

    • oanaclara says:

      🙂 Simpatica nepotica ta! O alta chestiuta cu aceeasi tema m-a amuzat teribil. Cam la aceeasi varsta (3 ani) am primit aceeasi replica si de la Cristi si de la Dan. In timp ce se juca Danut in cada a tipat :
      – Mami, vino repede! Am imbatranit!
      I se incretise pielea din pricina apei. Am ras atunci si mi-am amintit de Cristi in aceeasi ipostaza, cu cativa ani in urma, servindu-mi aceeasi replica.
      Acum daca vreau sa il spal mai repede pe Danut , ma opreste:
      – Mai lasa-ma putin, te rog! Nu m-am incretit destul.😀😀😀

  7. Alex says:

    Este un drăgălaş. Replica cu “mami, eşti floricica mea…” mi-a plăcut cel mai mult.
    Dragă Oana, îţi doresc să-i ai cât mai mult alături, tot aşa de frumos, cu aceeaşi candoare şi dragostea pentru mămica lor!
    Seara bună!🙂

    • oanaclara says:

      Si mie mi-e drag cand imi spune ca sunt frumoasa lui, floricica lui… vine la mine in brate si se alinta ca un pisoi.🙂
      Multumesc pentru urare! Seara minunata sa ai!

  8. Zamfir POP says:

    Doar pentru Prinţişor te-al invidia!

  9. Foarte buna ideea sa scrii traznaile baietilor tai…raspunsurile lui Danut sunt memorabile :)))

  10. Pingback: Dacă nu aș fost eu « Marin Toma's Blog

  11. camelia says:

    Ştii ce spunea nepoata mea când cineva o întreba ce vrea să fie atunci când va creşte mare?
    Fericită….asta răspundea.

  12. Pingback: Candva, demult … « Silence's Blog

Leave a Reply

