Galatiul de altadata

Imi sunt tare dragi cladirile vechi si ma pasioneaza sa aflu amanunte legate de istoria locurilor si a oamenilor.

Acesta poate fi un inceput de leapsa, intitulata “Orasul meu de altadata”. Poate sa o preia oricine. Abia astept sa vad imagini vechi din alte orase!

Zi minunata sa aveti!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Artă, personal, Stil de viata and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

26 Responses to Galatiul de altadata

  1. Theodor says:

    Superb.Orasele vechi ar putea fi mai bune in prezent pentru a le inlocui pe cele ”noi” pline de mizerie si poluare.Interesant articol.

  2. Da, frumoasa si nostalgica serie!

    • oanaclara says:

      Multumesc! Imi apartine doar meritul de a le posta. Imaginile au fost adunate si aduse in acest format acum cativa ani, in cadrul unui proiect, de catre un grup de elevi indrumati de cativa profesori inimosi . Intamplator am primit si eu un dvd cu munca lor si era pacat sa ramana uitat acolo fara a fi utilizat. Pe acelasi material am si cateva scurte istorioare ale unor cladiri din oras.

      • Viorel says:

        Domnisoara, daca nu indraznesc prea mult, as dori si eu o copie a dvd-ului primit de d-ta. Am majoritatea imaginilor din slide, dar am vazut unele pe care nu le am. Multumesc anticipat, numai bine!

      • oanaclara says:

        Trimit prin transfer.ro cu prima ocazie cand dau de el prin casa.🙂

      • Viorel says:

        Multumesc tare mult, astept cu nerabdare!

      • Viorel says:

        Domnisoara Oana, am gasit doi useri pe facebook, BLOCUL TIGLINA, si ADRIAN ZAINESCU, au o multime de foto cu Galatiul de odinioara, plus comentarii de la adevarati cunoscatori…

      • oanaclara says:

        Eu m-am straduit acum o saptamana sa iti trimit pe transfer.ro imaginile si nu a mers. Nu stiu cum vom proceda pentru ca sunt foarte multe. mai incerc. Zilele astea nu m-am mai ocupat de blog pentru ca am avut un deces in familie si au fost alte prioritati. Seara faina!🙂

      • Viorel says:

        Am primit foto, multumesc tare, tare, tare mult! Sarut mana!

      • Viorel says:

        Imi permiteti sa le transfer si altora, pentru postari?

      • oanaclara says:

        Cu placere! Ma bucur ca am reusit sa le trimit . Ma chinui de ceva vreme. Si da, bineinteles ca le poti trimite oricui.🙂

  3. Alex says:

    Excelente fotografii de epocă! Parcă era mai mult bun gust în acele vremuri. Iar arhitectura era mai apropiată de cea europeană.
    Felicitări, Oana! Uite aşa am aflat şi văzut mai multe despre Galaţi!
    O zi frumoasă!🙂

    • oanaclara says:

      Erau foarte frumoase cladirile. Unele au fost renovate si inca mai sunt functionale. Eu sunt o absolventa a Scolii Normale (nu cea de fete). E surprinsa intr-una dintre fotografii . Si azi arata la fel, doar ca nu mai are gard , ci o zona cu gazon si copaci in fata.
      Alte cladiri stau sa cada si e tare pacat pentru ca au o arhitectura deosebita.
      Seara minunata sa ai!

  4. camelia says:

    Îmi doresc să văd oraşul…mi-o doresc ca întâmplare, pentru că e meleagul de dor al unui suflet drag mie.
    Când îi va fi dat să fie, îţi voi povesti ce chip a avut amintirea legată de acest petec de ţară, care îţi este tărâm.

  5. jean says:

    da, interesante poze….vad ca aveti si biserica catolica, si greceasca…imi plac numele unor locatii ( frizeria figaro, farmacia aburel )…si strada berthelot ca la bucuresti…
    ce institut e ionescu sion ? si tramvaie si calesti🙂 reastaurantul la luvru🙂

    cred ca i-ar place lui Mr Ross pozele astea. Ai putea sa i le postezi pe zorpia…sau sa i le trimiti pe mail…

    O sa caut si eu, poate gasesc prin mailuri…dar cum n-am blog, vor ramane la purtator🙂

    • oanaclara says:

      Bisericile acelea inca mai sunt si sunt foarte frumoase. La fel si catedrala. Casa Helder e muzeu de istorie.
      frizeria figaro, farmacia aburel,institutul ionescu sion (scoala de calugarite),reastaurantul la luvru nu mai exista.
      Lui Ross probabil ii voi trimite pozele cu transfer.ro pentru ca pe zorpia e destul de complicat sa postezi poze si nici n-am mai trecut pe acolo de ceva vreme. Daca el considera ca merg postate, poate s-o faca.
      Daca ai imagini vechi, trimite-le pe mail si le postez.

  6. Deny says:

    Frumos Pagini de istorie

  7. Ahhhh, fetito, ce m-ai rascolit!
    Copilarie, liceu, facultate, primele suave amintiri!
    Madi si Onu

Leave a Reply

