Ganduri despre painea calda

Dupa o dimineata de alergatura zdravana, intru in scara blocului lesinata de foame , sete si oboseala si ma intampina un miroooos…🙂 Imediat am realizat ca vine de la mine de acasa. Painea facuta de mama e speciala. O simt de la o posta si pentru ca tot a fost de jurna la pici pentru ca nu aveam cu cine-i lasa acasa , le-a facut painica de casa asa cum le-a promis.

In bucatarie, nebunie totala. Stateau amandoi in fata cuptorului asteptand cu nerabdare momentul in care minunea parfumata va fi scoasa de acolo. Nu mai conta ca frigiderul era plin cu mancare…felul cel mai asteptat era painea calda goala, fara nimic pe langa ea.

In sfarsit veni momentul ca micii degustatori sa treaca la treaba. Rezultat:

– E buna! E superbuna ! a exclamat Cristi.

– Copii, dar nu vreti sa mancati paine aceea cu ceva? Ciorbica, fripturica, unt, gem? intreb ca sa ma asigur ca totusi nu vor avea meniu ca la carcera – paine si apa. (in fine, celor incarcerati nu li se dadea paine calda😀 )

– Nu, mami, imi zice cu un ton de repros Danut. Ai uitat? Noi suntem doua furnicute uriase si am gasit firimiturile astea doua (a se citi doua paini cat cozonacii) , iar acum dam petrecere. Painea asta e mai buna decat trei carute pline cu inghetata , a concluzionat el.

Mai zi ceva daca poti!😀

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :), personal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Ganduri despre painea calda

  1. Alex says:

    Simpatici foc! Iar Dănuţ…are nişte replici de pomină! De unde le scoate el atât de frumos?😀 Are o imaginaţie pe cinste! Auzi, furnicuţe uriaşe!
    Mi-ai făcut o poftă de pâine caldă….🙂
    O noapte bună, Oana!

    • oanaclara says:

      Poti fi oricat de trist/ingrijorat din nu stiu ce motiv…sigur reuseste Danut sa te faca sa zambesti macar.
      Mie imi place painea calda cu unt si cu sare sau toamna cu must.
      Zi frumoasa sa ai!

  2. Pustii tai sunt super :)) Nu ai cum sa nu te minunezi de cele ce spun :)))

  3. Ce pofta mi-ai facut! Numai bunica imi facea paine in casa ……….

    • oanaclara says:

      Bunica facea paine la tara , in cuptorul de lut. Era extraordinar de buna. Acum cuptorul din lut nu mai este. Nici bunica.😦 Mama i-a mostenit talentul in ale bucataritului.
      Cand treci prin Galati , da un semn de viata si intr-o ora si jumatate reinventam painea calda.

  4. Vai, Oana, iti multumesc din suflet , esti o draguta :))) Poate ani de zile or sa treaca pana sa ajung eu pe acolo.. dar intentia conteaza
    Cum face mama ta painea, are aparat special?

  5. camelia says:

    Eu nici acum nu am uitat gustul pâinii copilăriei mele, atunci când mergeam la ţară unde trăia străbunica mea.

  6. Loryloo says:

    Intamplarea face sa fi mancat chiar in seara asta paine calda… altfel mi-ar fi fost o pofta….😀

Leave a Reply

