“Life in Picture”

Ideea e a lui Costin Comba .🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

22 Responses to “Life in Picture”

  1. Pingback: Kulik « O lume in imagini

  2. Pingback: Handmade « O lume in imagini

  3. Pingback: Rainbow « schtiel

  4. Pingback: Locomotion « schtiel

  5. Costin Comba says:

    Viata in imagini estivale. sa ne bucuram cu totii de o Viata in Imagini vesele.

  6. pandhoraa says:

    pare ca cerul s-a mutat in mare…

  7. jean says:

    ale cui sunt pozele pana la urma, ale tale sau ale lui Costin ??
    ai fost tu la eforie acum ?
    vezi ca pare plaja de nudisti avand in vedere piciul dezbracat care umbla pe acolo:)

  8. Zina says:

    Foarte subtilă ideea. In apă a apărut viaţa, după cum spun legendele şi …biologii !😀

  9. Aliosa says:

    @ Oana,
    Bună ziua !
    Pozele sunt frumoase ! „ Cârcotasilor ” insă, nimic nu le place si musai trebuie să crtice ……Piciul rămâne PICI si-n pielea goală asa că nu văd trimiterea la „ nudisti ” !
    Mie mi-au plăcut pozele făcute de tine dar nu stiu dacă tie iti vor place cele postate pe : http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/08/08/STADIONUL „ ARENA NATIONALĂ ” !
    O săptămână minunată iti doresc !
    Alioșa.

    • oanaclara says:

      Multumesc! Trec cu drag sa le vad si pe cele de pe Arena Nationala. Chiar eram curioasa sa vad cum arata. Poate ai surprins si alte aspecte , nu doar ce au “dat” astia la tv.
      Saptamana frumoasa sa ai!

  10. Pingback: Glass « O lume in imagini

  11. Pingback: Balloons « schtiel

  12. Alex says:

    Superbe imagini! Felicitări, Oana! Şi-aşa îmi era tare dor de mare…Anul acesta n-am ajuns să o văd încă….
    O seară bună!🙂

    • oanaclara says:

      Nici eu nu voi vedea marea anul acesta, din pacate…sau din fericire, habar n-am. Am ajuns la concluzia ca exista o logica in tot ce se intampla , chiar daca uneori imi scapa.🙂
      Am vazut muntele si asta ma face fericita.
      Seara minunata sa ai!

  13. Theodor says:

    Splendid, marea este uimitoare cateodata!

Leave a Reply

