Parinti si copii :)

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Gallery | This entry was posted in personal and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

22 Responses to Parinti si copii :)

  1. Frumoase familii, e aglomeratie mare in casutele fragile.
    Abia acum imi dau seama ca anul acesta am vazut foarte putine randunele. In urma cu cativa ani erau sute. Niciodata nu am avut un cuib de randunele la streasina casei si imi doream mult, era intr-un fel gelos pe cei care aveau. In schimb am avut sute de vrabiute in podul casei si in urma cu doua ierni am hranit cateva sute de pasarele marunte, majoritatea pitigoi. Acum… am pisici, nu vreau sa atrag pasarelele in gura lor.

    • oanaclara says:

      Acestea sunt fotografiate la Manastirea Vladimiresti din Tudor Vladimirescu,Jud.Galati. Am fost duminica acolo la slujba, dar pentru ca picii mei nu au rabdare sa asculte asa ceva, am plecat in explorari. Sub stresinile chiliilor maicutelor erau zeci de cuiburi cu pui. Acestia se vedeau cel mai bine.🙂
      Cred ca a fost extraordinar sa ai grija de pasarele iarna. Sunt simpatice .🙂 Am stat la curte 14 ani si n-am avut cuiburi de pasarele , probabil tot din pricina de pisici. In schimb, aveam niste prieteni care locuiau intr-un bloc la etajul 4. In balcon, in fiecare an se intorcea o familie de randunele sa isi repare cuibul si sa scoata pui. La fereastra de la bucatarie aveau un cuib de vrabiute. Le urmaream cu drag de cate ori mergeam pe acolo in vizita.

  2. Minoki says:

    Foarte frumoase imagini. Cu adevarat emotionante. Weekend placut!

  3. DianaEmma says:

    O familie frumoasă.🙂
    Și cum se spune… rândunelele nu își fac cuib decât la case de om bun.

  4. Pingback: Colecția de iubiri! « Marin Toma's Blog

  5. Fragile si dragute🙂

  6. Costin Comba says:

    Asa aveam si eu la tara, sub acoperisul casei bunicilor. Le admiram zilnic, fara sa ma satur.
    Te invit sa accepti provocarea “Life in Picture”, de pe blogul meu.

  7. Marian S says:

    Am stat la casa, am avut cuib de randunici.
    Stau la bloc, am cuib de gugustiuci (stau la etajul 1 si am o vie care urca pina la balcon).
    Se plange cineva mai sus ca nu le mai vede. Da, vrabia maninca si ce-i ofera omul (paine, graunte, orice). La fel si gugustiucii, canta pina la dai paine!!! Randunicile, insa, au mandria lor si nu maninca decat insecte vanate in zbor. Asa ca traiesc mai mult in afara oraselor.
    Ma rog, daca va e dor de doua (sau patru) randunici, iata-le:

    • oanaclara says:

      Foarte frumoasa melodia! Multumesc!
      Nu am mai ascultat-o de cand eram copil si erau la moda discurile.🙂

    • Departe e de mine orasul, Marian. Pe vremuri le urmaream zborul indraznet si le ascultam “scartaitul” cantecului, astfel stiam cum va fi vremea si aflam cand se apropie o pasare rapitoare.
      Da Marian, asa e, randunelele nu stau in orase! Randunelele din orase sunt de fapt Lastuni. E o diferenta destul de mica intre lastun si randunica. De exemplu, Randunica are doua pene in codita, subtiri si lungi, dispuse in lateral; Lastunul nu le are.

  8. Blue says:

    Poze cu păsărici … super …

  9. Alex says:

    Ce poze frumoase. Şi eu am fotografiat ieri un cuib de rândunici, dar micuţii au stat tare bine “camuflaţi” în cuib, încât le-am pozat doar cioculeţele.
    În pozele tale, am surprins un mic amănunt interesant: la cuiburile rândunelelor, stăteau prin preajmă şi nişte vrăbiuţe curioase, una chiar agăţată de un cuib! Ce-or fi căutat ele pe acolo? Se ştie cât sunt de… băgăcioase!🙂
    O săptămână frumoasă, Oana!

    • oanaclara says:

      Erau cuiburi de randunele si cuiburi de vrabii. Se pare ca traiesc in armonie. Vrabiuta aceea bine ancorata de cuib isi hranea puisorii.🙂
      Saptamana minunata si tie!

      • De multe ori vrabiile ocupa cuiburile randunelelor toamna, dupa plecarea acestora. Primavara, dupa cateva zile de lupta intre randunica ce-si revendica locuinta si vrabia baricadata in interior, randunica se apuca de zidit un nou cuib, de obicei in apropiere daca nu a fost deranjata anul precedent. Vrabiile sunt destul de prostute, dar si oportuniste!

      • oanaclara says:

        Parca parca imi aminteam eu ceva de genul…multumesc pentru confirmare!
        De-asta sunt atat de asemanatoare cuiburile populate de randunele cu cele locuite de vrabii.🙂

  10. Florin says:

    Asta e deja vila :d

Leave a Reply

