Miercurea fara cuvinte 12+1 :) sau…si fluturii merg la strand

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Gallery | This entry was posted in personal and tagged , . Bookmark the permalink.

46 Responses to Miercurea fara cuvinte 12+1 :) sau…si fluturii merg la strand

  1. Zamfir POP says:

    Este dreptul oricui să beneficieze de ştrand.

  2. Alex says:

    Ce frumos l-ai surprins într-un loc atât de neobişnuit pentru aceste făpturi delicate!
    O zi frumoasă, Oana!🙂

  3. Minoki says:

    Foarte frumos, dar maine este miercuri. E bine ca ai postat de azi, sa fii sigura! O zi frumoasa!

  4. Pingback: Eyes Wide Shut « schtiel

  5. Pingback: any colour You like « schtiel

  6. Pingback: Balkhash « O lume in imagini

  7. Pingback: Under « O lume in imagini

  8. Aliosa says:

    @ Oana,
    Bună seara !
    Și FLUTURII au nevoi !
    Frumoase imagini !
    Multumesc mult de tot pentru UN ALBASTRU INFINIT ….!
    Cu respect si admiratie,
    Alioșa.

  9. eumiealmeu says:

    cred că n-au nevoie ca noi de vouchere pentru a intra mai ieftin, aşa că le-a fost simplu să se strecoare. şi cred că oricum n-au venit să admire, ci să fie admiraţi.
    dacă eram pe-acolo, mă încolonam la rândul celor ce-i aplaudau. fluturii sunt preferaţii mei, am la broşe cu fluturi … (evident nu le port, pentru că mereu mă grăbesc şi uit să mi le atârn…🙂 )

    • oanaclara says:

      Asa e.🙂 Trebuie doar sa fie draguti.
      Legat de bijuterii ,am primit acum vreo jumatate de an un colier de argint,subtirel,finut, care are la mijloc un fluturas foarte frumos. Il port rar , cand se potriveste la vreun decolteu, dar imi e tare tare drag.

  10. Avon says:

    Super pozele! sunt curioasa cum i-au prins asa de aproape:D

    • oanaclara says:

      Pai eu i-am fotografiat.🙂 Am o jucarie de aparat foto numai bun de pus in poseta si care ma poate ajuta la nevoie sa apropii imaginea la o distanta de pana la 16 ori mai mica decat e in realitate. Stiu ca exista tot felul de alte minunatii mai performante dar imi e drag asta pentru ca e al meu.

  11. Zodrac says:

    Mi-ai dat o idee pentru Miercurea viitoare. Foarte greu de prins fluturii. Bravo tie

  12. Peter says:

    Ia uite ce gingăşie!… Am încercat şi eu de câteva ori să prind câte un fluturaş, dar m-a păcălit de fiecare dată şmecherul, a zburat!

  13. Tudor Enea says:

    Curajos fluturele. Sau prea incalzit de soare. “Daca tot traiesc o zi, macar sa ma distrez la strand, nu-i asa”?
    Seara minunata!

  14. fosile says:

    Au venit sa stringa mineralele lasate de oameni in apa?

    • oanaclara says:

      Nu cred.🙂 In momentul acela apa era curata, iar noi, adica un grup de aproape 40 de persoane abia ajunseseram. Alti clienti nu aveau. Mi s-a parut interesant faptul ca intr-un sat , la 3 km de Sangiorz-Bai, am descoperit un strand privat foarte curat, cu preturi rezonabile, cu dotari decente.

  15. abbilbal says:

    Frumos şi prietenos fluture.

    • oanaclara says:

      Frumos,da, insa nu stiu cat de prietenos era…trebuia sa nu il sperii ca sa il pot fotografia, asa ca m-am strecurat destul de aproape fara sa ma simta .

  16. Lumi says:

    Si fluturii dragii de ei, have a happy WW!
    http://lhutanu.blogspot.com/

  17. Pingback: Un dolar găurit … | coolnewz about hot thingz

  18. Pingback: miercurea fara cuvinte 14 « Rokssana's Blog

  19. Belsim says:

    E vorba de bronz la mijloc?

  20. CARMEN says:

    Minunate fotografii! mirosurile cine stie carui unguent de plaja i-a atras :))
    Happy WW!

  21. Sorin says:

    Era şi el curios !

  22. Costin Comba says:

    Frumoase imagini. Daca vreodata ai timp, te invit sa vezi fotografiile facute la Viena, la casa Fluturilor.
    O saptamana buna.

  23. Pingback: George « O lume in imagini

  24. Pingback: Caño Cristales « O lume in imagini

  25. Pingback: Golden fish « schtiel

  26. Pingback: Money money « O lume in imagini

  27. Reusite imaginile felicitari Oana!

Leave a Reply

