Albastru

Ce zi e astazi?
Albastru!
Bine, zic, dar albastru este o culoare
Ba nu, imi spui, albastru este
fiecare zi in care
dorul meu de tine
se naste intr-o floare
🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in versuri and tagged , , , . Bookmark the permalink.

18 Responses to Albastru

  1. Da, albastru e o stare!

  2. Aliosa says:

    @ Oana,
    ALBASTRUL este cea mai răspândită si odihnitoare CULOARE ! Imi plac toate nuantele de ALBASTRU dar cea de TURCOAZ , imi dă fiori de plăcere !
    Un ALBASTRU INFINIT…….
    Weekend plăcut !
    Cu respect, Alioșa.

    • oanaclara says:


      Week-end minunat!

      • Aliosa says:

        @ Oana,
        Mi-ai citit gândurile ! Când am postat in comentariul de mai sus UN ALBASTRU INFINIT, gândul mi-a zburat la Angela Similea ( cu care am dansat in 1972 la un botez de-al unui nepot de soră la Bucuresti )si la frumoasa melodie cu acelasi titlu dar, din respect pentru „ doliul” pe care incă il mai poartă distinsa doamnă după pierderea sotului ei V.Surdu , Dumnezeu să-l odihnească in pace, nu am indrăznit s-o nominalizez . Iti multumesc pentru continuarea gândului iar bucuria si recunostinta mea fată de tine ar fi incomensurabilă dacă ti-ai face timp si ai posta si pe blogul meu la : http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/07/26/POLITIA-ROMÂNĂ-INCOTRO? videoclipul cu melodia dragă mie, UN ALBASTRU INFINIT care, cu siguranta ar da o și cu totul altă culoare sobrului articol din care parcă se aude șuieratul săbiei fiului cel mare al primarului PDL de la DETA când „ tranșa” pe nevinovatul contrabandist de țigări netimbrate si falsificate.
        Iti multumesc anticipat.
        Weekend plăcut tie si ingerasilor tăi !
        Cu deosebit respect si inaltă considerație,
        Alioșa.

      • oanaclara says:

        Imediat trec pe acolo. Pana acum n-am fost acasa .🙂

  3. Alex says:

    Foarte frumos!

    O zi bună, Oana!🙂

  4. florina says:

    draga mea, iti multumesc pentru vizita si gandul cel bun🙂

  5. Shayna says:

    Cineva spunea mai sus ca albastrul este o stare, si eu sunt perfect de acord cu asta.🙂

  6. Pingback: MUNDO NEON « O lume in imagini

  7. Pingback: Funny meals … « Silence's Blog

  8. Cred ca e prima data cand am intalnit o colectie de melodii dedicate acestei culori :)).

  9. Pingback: Delicat … « Silence's Blog

Leave a Reply

