Nicu Alifantis – Piata Romana nr. 9

1.Desene frumoase stau pe pereti
Si am si-o pisica cu noua vieti.
Ea-i mai mult plecata, e-adevarat
Si-acasa când sta, sta mai mult sub pat.

R: Usa e veche, broasca-i noua…
Piata Romana Nr.9.

2.Intr-un colt e-o chitara desigur
Si-un ceas ce se cazneste sa bata
Afara e vânt, ferestrele sunt
Taiate din aceeasi bucata.

3.E destul de mica camera mea
Dar încap toti prietenii mei în ea.
Stau în picioare,  se aseaza pe jos
In rest sunt cuminti si vorbesc frumos.

R: Asa ca vino sus daca ploua…
Piata Romana Nr.9.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in muzica and tagged , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Nicu Alifantis – Piata Romana nr. 9

  1. Aliosa says:

    @ Oana ,
    Bună dimineata !
    Si versurile dar si interpretarea mi-au plăcut foarte mult incă de la lansarea melodiei.
    Aliosa.

  2. jean says:

    ce surpriza! Vesnic tanarul Nicu Alifantis! Sa inteleg ca blogul tau e casa unde ne inviti pe toti? E frumos daca e asa, chiar daca nu e in piata romana nr. 9 ( btw o zona prea familiara mie ) si sper sa nici nu ploua;)

  3. Pingback: Greta oto « O lume in imagini

  4. Pingback: Yes , I do « O lume in imagini

  5. Pingback: Here comes the Sun « schtiel

  6. jean says:

    uite o autoprezentare a folkistei Alina Manole ( de pe blogul ei ) care mi-a placut :

    Sunt un om care canta

    Sunt, pe cat pot, un om bun.

    Sunt, pe cat se poate, un om norocos.

    Sunt, pe cat mi-e limita, un om rezistent.

    Sunt, pe cat mi-e voia, omul care sunt.

    Sunt, pe cat ma duce sufletul, un om care canta.

    Alina Manole, 21 Mai 2008

  7. Ulise says:

    Eu am scris despre: http://zamfirpop.wordpress.com/2011/08/05/piata-romana-statia-noua Evident, amintind şi de frumoasa melodie a lui Alifantis.

Leave a Reply

