Parc tematic Ion Creanga – Humulesti

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Gallery | This entry was posted in calatorii, personal and tagged , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Parc tematic Ion Creanga – Humulesti

  1. Alex says:

    Tii, da ce frumos e! Cred că micuţii tăi au fost tare încântaţi să vadă toate aceste frumuseţi din poveşti!
    Aa! Dar pupăza din tei era pe acolo?😀
    O seară bună, Oana!

    • oanaclara says:

      Sincer pupaza n-am vazut-o.🙂 Picii erau in delir. La intrare in parc te intampina cu parul matusa Marioara.😀😀
      Smarandita popii e extraordinar realizata si asezata langa Calul Balan .🙂
      Seara placuta si tie!

  2. DianaEmma says:

    Inițial crezusem că e real cocoșul.😀

  3. Au fost si parintii mei acum vreo 2 ani si s-au intors foarte placut impresionati😀.

  4. Aliosa says:

    @ Oana,
    Ferice de picii tăi dar si felicitări tie pentru grija ce le-o porti ! Interesantă TEMATICA ! S-ar putea incropi o adevărată poveste „ a la ION CREANGĂ ” dacă ai raporta „ IMPĂIETURILE ” postate la personajele REALE din viata românilor de azi. O intrebare insă am si sper să nu-ti fie cu supărare: ce culoare avea „ PARUL ” cu care mătusa MARIOARA ii intâmpina la intrare pe musafirii parcului ?
    Weekend plăcut tie si picilor tăi !
    Cu simpatie, Aliosa.
    P.S.!
    Rămâi la NEAMȚ si pentru SUPERCUPA ROMÂNIEI la FOTBAL dintre OTELUL si STEAUA ? Iti astept răspunsul pe : http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/07/09/FOTBALUL-LA-NOI
    Alioșa.

  5. camelia says:

    A fost, cred, captivant; ca o lume de poveste; i-aţi trăit mirajul, precum s-a întâmplat pe vremea copilăriei – a ta, a mea, a altora – şi cu literatura lui Creangă.

  6. Zamfir POP says:

    Aveam vreo opt ani când am văzut prima oară Humuleştii lui Creangă. Mulţumesc pentru că mi i-ai amintit.

    • oanaclara says:

      Cu placere!
      Acum langa casa memoriala a fost deschis acest parc tematic. Cu cativa ani in urma nu era. Mi-a placut si modul de prezentare a casei in care a crescut Creanga . Am avut o doamna ghid tare draguta.

Leave a Reply

