De ras in hohote

Bulă, împreună cu trei prieteni, cărau pe umeri un sicriu aşezat pe cant. Un alt prieten îi întreabă:
– Ce s-a întâmplat?
Bulă:
– O înmormântez pe soacră-mea.
– Săraca, Dumnezeu să o ierte… Da’ de ce nu duceţi sicriul cum trebuie?
– Păi dacă o duc pe spate începe să sforăie!
😀
Fotografia soţiei din portofel îmi aminteşte că, în locul ei ar fi fost mult mai multi bani …
😀
Dintre toate rudele nevesti-mii, cel mai mult imi place de mine…
😀
– Ce a zis olteanul când a văzut Marea Neagră?
– Muică, (ce de Olt!) CE DE JII !
😀
In casnicie barbatii sunt mai fericiti decat femeile: si se casatoresc mai tarziu si mor mai repede!
😀
– Doamna, aratati superb în aceasta toaleta!
– Nesimtitule, închide usa !
😀
M-am certat urât cu soacră-mea aseară.
Am vrut să-i fac un bine şi i-am atras atentia că are ciorapii încreţiţi. Problema a fost că nu avea ciorapi…
😀
Sursa:mail

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in bancuri and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to De ras in hohote

  1. rokssana says:

    multumesc..e placut sa-ti incepi ziua cu un hohot sanatos de ras🙂

  2. Alex says:

    Ha, ha! Faine bancurile! La cel cu oltenii, îmi amintesc de o întâmplare de la Constanţa, cu nişte moldoveni şugubeţi care se “mirau” de mare: “Uiti, hăi, câtă gârla!”😀
    O zi frumoasă, dragă Oana!

  3. Foarte dragute, m-am distrat !, dar cel mai tare mi-a placut ultimul cu soacra :)) . Am inceput sa rad singura de s-au uitat colegii la mine ce m-a apucat :))

  4. “Fotografia soţiei din portofel îmi aminteşte că, în locul ei ar fi fost mult mai multi bani” – cu toate ca sunt feminista si ca stiu ca sunt multe femei care in zilele noastre se pot intretine si singure, nu m-am putut abtine sa nu rad :)).

  5. Catia says:

    Faine.mai ales ultimele 2 :)))

  6. camelia says:

    – Ioane, vaca ta fumează?
    – No, da’ cum să fumeze vaca?
    – Atunci, mă, ţi-o luat foc grajdu’!

    • oanaclara says:

      😀😀😀 La ora de gramatică, se analizează propoziţia “Iată, vaca are coadă”. Cum analizeaza Bulă:
      – Iată este subiect pentru că este scris cu literă mare şi este început de propoziţie. Vaca este atribut pentru că aşa îi zice mama fiicei ei. Are este conjuncţie pentru că leagă cuvîntul vacă de coadă. Coada este predicat pentru că se mişcă.

Leave a Reply

