Naufragiu

Naufragiu

Cum s-a intamplat? Simplu.

Am asezat visinele intr-un lighean sa le spal si am turnat apa peste ele. Intre timp m-a chemat Danut. Cand m-am intors in bucatarie, am constatat ca am un ingredient-surpriza pentru dulceata de visine… Un Robinson Crusoe al melcilor intr-un ocean de fructe rosii. Gulliver melcos in tara visinelor coapte.😀😀😀

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Naufragiu

  1. Aliosa says:

    @ Oana,
    Bună dimineata !
    Lasă-l pe HITLER si pe cei la fel ca el pe mâna ISTORIEI si a JUSTITIEI si ,intră te rog pe : http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/06/29/SE-INTÂMPLĂ-DOAR-LA-NOI-BACALAUREAT-2011 , jos la comentarii si ,vezi ce-am comentat eu !
    Multumesc !
    Aliosa.

  2. Alex says:

    Măi Oana, dar mult drag au prins melcii de tine!😀 Ştiu că nu le-ai pus gânduri…culinare şi trag la tine.
    Foarte frumoasă poză! O fi vrut să guste şi el niscai vişine.
    O zi bună!

    • oanaclara says:

      😀 Dupa atatea ploi ii gasesti in tot felul de locuri,care mai de care mai ciudate. Eu cred ca voia sa plonjeze…se urcase deja pe trambulina.😀

  3. Deny says:

    Asta, da! Like, like, like, likeeeeee

  4. Cred ca l-ai eliberat pe afara, saracutul se pierduse si el pe acolo :)))

    • oanaclara says:

      Da…probabil era necajit ca n-a luat bacul, s-a urcat pe cea mai inalta codita de visina si voia sa se sinucida. Noroc c-am ajuns la timp si l-am trimis in gradina sa se recreeze.🙂

      • jean says:

        Mai bine il puneai in insectar ca sa aiba Danut cu ce sa se joace si sa comenteze…pun pariu ca l-ar fi interesat…
        Intr-adevar poza e foarte reusita, merita sa intre intr-un concurs de frumusete si sensibilitate…poate o pui si pe facebook sa fie votata…

      • oanaclara says:

        Melcul nu e o insecta sa il pui in insectar.😀
        Multumesc pentru apreciere!

  5. Pingback: Pure Happiness « Let it bee.

  6. Bine ca era un melc dragut si nu un ditamai viermele! :))

  7. cr3atza says:

    imi place foarte mult poza..nuantele de rosu sunt grozave🙂

Leave a Reply

