Vreau si eu parintii mei!

Vrem o lege corecta si eficienta a adoptiilor in Romania!

Vrem ca un copil, odata ce este evident parasit de parinti, sa poata fi adoptat urgent de catre cei care si-l doresc si il pot creste, indiferent ca sunt romani sau straini.

Vrem ca un tribunal dedicat problemelor copilului sa existe in fiecare judet al tarii.

Vrem ca institutiile care se ocupa de problemele copiilor parasiti de parinti, indiferent ca sunt de stat sau private, sa puna in prim plan copilul, dezvoltarea sa armonioasa, echilibrul sau emotional si psihologic.

Vrem transparenta in procesul de adoptie si simplificarea sa la maxim, in beneficiul copilului de adoptat si al parintilor adoptatori.

Vrem ca niciun copil ce poate sta intr-o familie adevarata sa nu mai stea in centrele de plasament!

Am vizitat centre de plasament si stiu ca fiecare copil de acolo isi doreste o familie, deci initiativa aceasta e de laudat.

Cine doreste sa se alature semnatarilor petitiei poate da click aici.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Stil de viata and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Vreau si eu parintii mei!

  1. Florin says:

    Adoptiile internationale sunt foarte delicate. Romania, CULMEA sau nu, avea una din cele mai permisive legi cand venea vorba de adoptiile internationale. Am mai revenit si noi cu picioarele pe pamant odata cu asa zisa intrare in U.E. a trebuit sa modificam niste lucruri pe acolo. Daca ti se par restrictive legile existente in RO privind adoptiile, sa te interesezi cum e in State, in Germania sau in Franta cand e vorba sa adopti un copil de acolo. E aproape IMPOSIBIL. De ce crezi ca Angelina Jolie adopta doar din tari bananiere ? Doar din spirit umanitar ? Fals.. Imi aduc aminte cat scandal a iesit cand a vrut sa adopte un copil din.. Ukraina , daca imi aduc bine aminte, sau din bulgaria, nu mai stiu.

    Nici eu nu prea sunt deacord cu adoptiile internationale. E foarte greu sa urmaresti parcursul acelui copil. In plus, sunt retele intregi, specializate in traficul de minori, ca sa nu mai spun de retelele specializate in traficul de organe. Aici nu te apara statul Roman, in granitele lui, va reusi sa apere un copil de 3 ani, ajuns in Franta ? Si ce interes ar avea Franta sa protejeze un roman pe teritoriul ei, cand ficatul/rinichiul/inima acelui copil, poate salva un copil francez… Oi fi eu paranoic, insa nu sunt deacord.. Din contra, legea adoptiilor internationale, sa fie inasprita.

Leave a Reply

