Buna dimineata!

Cum sa nu fie buna ?

M-am trezit pupacita pe obraji,iar cand am deschis ochii, Danut mi-a zis:

– Buna dimineata , mami! Te iubesc! Esti cea mai frumoasa mamica din lume! Te-ai trezit de tot? De-a ce vrei sa ne jucam? De-a balenele, de-a melcii sau de-a fluturasii?🙂

Cum sa nu fie frumoasa o zi inceputa asa?

Buna dimineata tuturor!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :), personal and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Buna dimineata!

  1. Marian S says:

    Am avut şi eu schema asta odată. Răspunsul meu a fost: hai să ne jucăm de-a băieţelul care adoarme la loc şi îl lasă şi pe tati să mai doarmă un pic.
    Culmea e că a mers!!! 🙂

  2. Alex says:

    Ce frumos început de zi! Să fie toate aşa şi de-acum înainte!
    Dar…poate ne povesteşti cum este cu jocul de-a balenele!? Sau melcii?….😀 Frumos trebuie să mai fie să te trezeşti cu-aşa chef de joacă.

    O zi frumoasă, Oana! Aşa, ca acordurile minunate ale melodiei pe care ne-ai pus-o aici!

    • oanaclara says:

      De-a balenele…eu sunt balena mama si ma intreb ce fel de puiut voi naste . Jocule inventat de Danut,logic. Dupa ce insir toate maimutele , imi spune ca a iesit prin gaura aceea prin care balena arunca apa , un puiut dragut de balena (adica el), iar eu trebuie sa il alint.🙂
      Saptamana minunata sa ai!

  3. Zamfir POP says:

    Nu ne-ai spus de-a ce v-aţi jucat. Este foarte important.

    • oanaclara says:

      De-a melcii ne-am jucat. Era un melc micut care nu mai putea sa se dezlipeasca de mamica lui. Si l-am gadilat zdravan pana cand a reusit sa se desprinda.😀

  4. psipsina says:

    cam târziu pentru o bună dimineața… merge o îmbrățișare? bine te-am regăsit!🙂

  5. Pingback: Femeia cu barbă…femeia bărbat??? « Marin Toma's Blog

  6. Florina says:

    Sper că fost chiar bună dimineaţa că acum e noapte.

    • oanaclara says:

      A fost extraordinara.🙂 Stii de ce? Pentru ca stiu ca exista cineva care ma iubeste neconditionat si din toata inima si e mare lucru.Danut e un pui mic cu suflet mare.

Leave a Reply

