Miercurea fara cuvinte 10

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Gallery | This entry was posted in personal and tagged . Bookmark the permalink.

21 Responses to Miercurea fara cuvinte 10

  1. Dara says:

    Frumosi ca tine…

  2. Dara says:

    De ce nu m-a facut mama baiat..of of of…

  3. Pingback: Tăcute imagini miercuriene (7)

  4. Pingback: Fără cuvinte, miercurea (12) « Ulise al II-lea – blog canin

  5. rokssana says:

    ce frumosi sunt…par ireali🙂

  6. abbilbal says:

    Mai este nevoie să spun şi eu că sunt frumoase fotografiile? Sunt sigur că nu. O ştii prea bine, pentru că altfel nu ni le arătai şi nouă.

  7. Alex says:

    Superbe flori! Maci cu margini albe la petale nu am mai văzut! Îţi doresc o zi frumoasă!

    • oanaclara says:

      Nici eu nu mai vazusem. Pe acestia i-am descoperit in fata unei case, la tara. Gospodina a vazut ca ii fotografiez si m-a invitat in curte, unde avea o sumedenie de bujori infloriti. Am plecat de acolo cu poze frumoase si un buchet de bujori de un rosu-violet.🙂

  8. Pingback: Joc nou cu … lac « Florina Lupa Curaru

  9. Zamfir POP says:

    Contrastul şi complementaritatea culorilor roşu şi verde, punctate cu negru, asigură succesul macilor.

  10. Mi-am dorit atat de mult sa fac poze in maci anul asta😦 din pacate nu cred ca voi mai avea timp :-<.

    • oanaclara says:

      Sigur vei gasi cand.🙂 Si eu as fi vrut sa ma opresc undeva pe camp, dar la ce persoane aveam atunci in masina…cam greu. In unele locuri erau desi, parca formau un covor rosu.

  11. Dara says:

    cind o sa te vad online o sa ti trimit o poza cu maci de toate culorile…

Leave a Reply

