Miercurea fara cuvinte 9

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Image | This entry was posted in personal and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

39 Responses to Miercurea fara cuvinte 9

  1. Tudor Enea says:

    draguta asta:)))
    seara faina!

  2. jean says:

    nu inteleg poza asta !

  3. Teo Negură says:

    Hehe, asta e ceva inedit, cu siguranta, ca sa vezi ce e in mintea copiilor :))
    Bun gasit!

  4. Florina says:

    Pentru jean: Dacă scria “sex shop” ar fi fost mai de înţeles, oare?!

  5. coolnewz says:

    si cap patrat!! :)) Super tare!

  6. Pingback: Miercurea fără cuvinte: Apollinic – Dionisiac 0-2 | coolnewz about hot thingz

  7. Irina says:

    Buna, uite ca prin intermediul lui Carmen am ajuns si pe blogul tau. Am aruncat un ochi si vreau sa te felicit pentru coltisorul virtual pe care il administrezi, este foarte frumos si placut. Poate ca, pe viitor, facem si un schimb de link-uri, daca ai placerea. Dar, pana atunci vreau sa iti spun Happy WW si, de ce nu, “La multi ani” de Ziua Copilului!

    • oanaclara says:

      Multumesc pentru apreciere! E un fel de oaza de liniste unde pun tot ce imi place.🙂
      Cu schimbul de linkuri sunt de acord. Si mie imi place blogul tau.
      Multumesc in numele picilor mei pentru urarea de 1 iunie…si in numele meu daca ma gandesc bine pentru ca uneori ma comport ca un copil mai mare.

      • Irina says:

        Ma bucur ca ai intrat si pe la mine si ca ti-a placut ce ai vazut. Eu te-am adugat in roll. Sa ne auzim cu bine in comentarii!🙂

  8. Pingback: România, țara mea! « Marin Toma's Blog

  9. Shayna says:

    Foarte, foarte tare ideea! Chiar mi-a placut.🙂

  10. psipsina says:

    la mulți ani pentru copilul ce doarme în sufletul tău, oana și pentru copiii ce dorm în brațele tale, miraculoșii tăi băieți. o zi cu bucurie și mult râs să aveți!

  11. abbilbal says:

    Noa serbus !

    Să deschid uşa pentru a da cu capul de zid? Parcăi prea târziu că doar până acum am scăpat. De copilaşi sigur vom avea de grijă să nu dea în zid ca berbecuţii. De rest, fie ce-o fi. Fiecare cum îl taie capul.

  12. Dara says:

    …La multi ani de ziua copilului pentru picii tai….o seara minunata….cu parfum de flori de tei..

  13. Sorin says:

    Aparenţele înşală …totul e doar părere !

  14. Costin Comba says:

    As vrea ca forte multi tineri si nu numai, sa intre cu viteza pe acea usa. Sa isi dea seama pe ce lume se afla.

  15. Cupcake says:

    =)))genial!!nota 10 celui caruia i-a venit aceasta idee.

    • oanaclara says:

      E cu autor necunoscut, pictata pe peretele unui bloc. M-am trezit intamplator in fata “operei” cand am parcat chiar in dreptul ei. Mi s-a parut interesanta ideea si de-asta am fotografiat-o.

  16. Alex says:

    De Ziua copilului, La mulţi ani ţie şi voinicilor tăi!🙂

  17. Pingback: ce-i greu…. « Rokssana's Blog

  18. Alex says:

    Cât priveşte poza de mai sus, ar fi grozav dacă uşile acestor “magazine” ar fi la fel de ermetice (ca un zid) precum cea desenată în poză. Şi să nu mai intre nimeni acolo.

  19. jean says:

    daca ar fi fost desenata intamplator de un pici de-al tau ce ai fi zis?

  20. Theodor says:

    Pacat ca nu avem cheia…

Leave a Reply

