Florina – “un colt din tacerea ta”

Odata
am rupt un colt din tacerea ta
si-am imbracat in ea un asfintit
Si-acum, din cand in cand,
ma-ntorc in ceasul acela tacut in care
privirea ta mi-a invesmantat in dragoste lumea
ochii tai mi-au vorbit fara cuvinte
iar zambetul tau hranit din curcubee
mi-a imbratisat cu tandrete amurgul
cerul acelei inserari
a ramas suspendat in inima mea
ca o porta deschisa perpetuu
spre revelatia ca
a iubi e mai presus de a fi
.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in versuri and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to Florina – “un colt din tacerea ta”

  1. Pingback: A verde crud « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  2. Aliosa says:

    @ Oana,
    „ A iubi, e mai presus de a fi….. ”,a fi ce ?
    „ A fi om e lucru mare, a fi domn e-o intâmplare ” !Frumos inceput de reflectii !
    Cum tu iubesti frumosul si copiii, despre frumos si multi copii am relatat si eu in : http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/05/29/SERBĂRILE-DUNĂRII-LA-TURNU-MĂGURELE !
    o duminică minunată vă doresc !
    Alioșa.

  3. ion says:

    Zambetul ,uneori chiar e hranit de curcubeul sufetului omenesc .Imi place !

  4. Pingback: Tristețea unei muze « Marin Toma's Blog

  5. Zamfir POP says:

    M-a fascinat, dintotdeauna, curcubeul.

  6. Pingback: Florina – “un colt din tacerea ta” | Florina Lupa Curaru

  7. Florina says:

    http://florinapacuraru.wordpress.com/2011/05/29/florina-%E2%80%93-%E2%80%9Cun-colt-din-tacerea-ta%E2%80%9D

    Chiar dacă nu eu eram Florina din titlu, îţi mulţumesc. Pentru că îmi place curcubeul!

  8. Florina says:

    Am descoperit şi blogul celeilalte Florine. Mulţumesc. Este ceva deosebit.

Leave a Reply

