Replici

Cristi:

– Mami, vreau sa ma speli cu sampon de urzici!

Danut:

-De urzici? Nuuuu! Or sa te intepe la cap!

Cristi:

-Stai linistit, Danut, sunt urzici moarte!

Danut:

-Mamiiiii, urzicile moarte sunt plante sau animale? Cine le-a omorat?

😀😀😀

Cristi:

– Unde e buni?

Eu:

– A plecat sa se tunda .

Cristi:

-Si cum o mai recunoastem cand se intoarce?

😀😀😀

Danut:

– Banditii au meseria de a fura lucruri? Cine i-a invatat?

😀😀😀

Eu:

-Cine a pus flori in olita in baie?

Danut:

– Nu eu!

Eu:

-Sigur nu tu?

Danut:

-Mami , eu nu mint. Daca minteam aveam limba rosie.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :), personal and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

16 Responses to Replici

  1. E o distractie cu ei zilnic :)))

  2. Camelia says:

    Inocenţa şi candoarea copilăriei.

  3. Aliosa says:

    @ Oanaclara,
    Cu EI, uiti si de mâncare ”
    Să-ti trăiască !
    Cu admiratie, Aliosa.

    • oanaclara says:

      Chiar ca uiti de mancare… de fapt uiti de toate.
      Multumesc!
      Acum ceva vreme Cristi citea o carte despre Egipt. A venit intr-un suflet la mine si mi-a zis:
      – Mami, stii ca Tutankamon a fost omorat? Acum am citit aici. Am descoperit si cine sunt suspectii!😀

  4. madMe says:

    Doamne cât de simpatici pot fi,cât de frumoși….

    • oanaclara says:

      Sunt haiosi rau. De 8 martie au aflat ei ca e ziua femeii. Era ok faptul ca mami e femeie , tati e barbat, dar aveau o mare nelamurire asa ca Danut a venit sa ma intrebe daca si buni e femeie.😀😀

  5. Alex says:

    Oana, ai nişte copii minunaţi! Să-ţi trăiască şi să te bucuri mereu de ei! Sunt isteţi foc şi se şi antrenează unul pe altul la replici pline de “miez”.
    Ultima este “totală”! Cum să nu-l crezi?😀

    • oanaclara says:

      Corect. Ideea e ca intrasem in baie si m-a surprins faptul ca am gasit olita lui Danut asezata frumos in mijlocul cazii (omul a fost prevazator , nu a vrut sa ude pe jos prin baie), umpluta pe jumatate cu apa si puse in ea floricele culese de pe balcon.😀
      Mi-a explicat apoi ca a vrut sa infrumuseteze baia si pentru ca nu era acolo nicio floare, a dus el cateva.

      • VictorCh says:

        Trebuie recunoscuta si apreciata (laudata) initiativa lui de a infrumuseta casa, dar ar SI trebui CUMVA (macar verbal) “sanctionata” (intru ne-repetarea gestului) ruperea florilor de pe balcon (de fapt – de ORIUNDE a florilor CULTIVATE, caci numai florile “salbatice” pot fi rupte, si numai dupa acordul unui adult – ca sa nu te trezesti ca-ti vine cu un smoc de edelweiss-uri) si MAI ALES a minciunii (si inca minciuna “argumentata”, si CU ATAT MAI MULT cu cat este indreptata nu numai asupra unui om care ii e drag, da’ chiar asupra MAMEI, care este cea care are grija de el).
        Da, este foarte dragut si gingas cand face asta, si te emotioneaza si te induioseaza (SI PE MIE, nu numai pe dumneata), da’ ATENTIE la incurajarea indirecta (prin ne-“reprimare”) si MAI ALES quasi-directa (prin manifestarea deschisa a amuzamentului) a unei… “idei gresite”, idee care (mai ales pe la ACEASTA varsta) daca nu e… “descurajata” imediat si intens, foarte usor si rapid se poate transforma intr-o deprindere… “nefericita”, imprimata (la varsta asta… “sensibila”) in cele mai adanci straturi ale constiintei si deci FOARTE greu de… “extirpat” ulterior.

        Scuze pt exprimarea asta ultra-lucida, care probabil “strica atmosfera” ludico-amuzanta creata anterior de catre dumneata si de… ante-comentatori.

      • oanaclara says:

        Stai linistit. Dupa trasnaia in sine si minciunica l-am certat si i-am explicat de ce nu e bine sa spuna minciunele, de ce e urat sa rupa flori…
        O amintire care nu stiam ca i se intiparise atat de bine in creierasul acela cu idei trasnite m-a lasat masca. Si-a amintit ca in Piatra-Craiului am vazut impreuna garofite si nu l-am lasat sa le rupa si si-a dat seama ca nu e bine sa culegem flori de-a valma.Eu ii dadusem alt exemplu…cu parcurile. L-am intrebat cum ar arata un parc daca fiecare om care trece pe acolo ar rupe cate o floricica. Dupa jumatate de ora de discutii ma intreaba>
        -Dar papadii pot sa culeg sa iti fac o surpriza?
        I-am zis ca poate.🙂

  6. Marian S says:

    Si, dupa cum ziceam, cineva trebuie sa-ti faca un cadou frumos: un mp3 recorder.

    Hai sa completez si eu cu una: Alex al meu voia neaparat o jucarie, pe la vreo 4 ani, cand eram la Saturn. / Tati, dar nu am bani, serios. / Pai iei de la aparatul ala (adica bancomat, ca vazuse in prealabil schema). / Bine, mai, tu ai impresia ca aparatul ala imi da bani degeaba??? / A, pai nuuuu degeaba, mai intai trebuie sa bagi acolo cardul.

    Logic, as putea spune.🙂

    • oanaclara says:

      Corect. Si daca bancomatul nu reactioneaza la carduri, ii zambesti frumos si ii promiti un pupic,nu?😀
      Super faza!

      • VictorCh says:

        O faza OARECUM similara i-am… “aplicat-o” si eu mamei mele atunci cand – in copilaria mea mica – la replica mamei ca “nu avem bani pt asa ceva” (urmare a rugamintii mele de a-mi cumpara nu-mai-stiu-ce – cred ca a doua inghetata) i-am raspuns “Da’ AM VAZUT EU ca AI o bancnota de trei lei, acolo in poseta – deschide poseta si ti-o arat.”
        (A propos – oare isi mai aminteste cineva de existenta in perioada postbelica (prin anii ’50) a bancnotei verzui de trei lei, alaturi de bancnota galbuie de un leu, de cea albastruie de cinci lei, de cea rosiatica de zece lei si de celelalte bancnote “mai mari”? Si a monedelor de unu si trei bani, alaturi de cele de cinci, zece, doua’s’cinci si cin’zeci de bani?)

      • oanaclara says:

        De banii aceia nu imi amintesc. E posibil sa mai am pe undeva niste bancnote. Intr-o perioada am colectionat bani vechi,apoi nu am mai avut nici timp si nici dispozitia necesara pentru a ma ocupa de asta.
        Fratele meu si-a luat papara pentru urlat aiurea pe strada cand era mic. A vazut o masinuta chinezeasca, cu telecomanda, destul de scumpa la un magazin din centrul orasului . Mama i-a explicat ca nu are bani la ea dar ca merg acasa sa ia banuti si sa ii cumpere masinuta. Vorbise si cu vanzatoarea sa i-o pastreze pana se intoarce (in Epoca de aur nu se gasea mai nimic din cate iti amintesti). Fratele meu nu a vrut sa inteleaga si a plans tot drumul spre casa. Imaginea era oarecum haioasa. O doamna aparent calma (fierbea pe interior) ducand de manuta un copil care urla cat il tineau puterile ca vrea acum masinuta. Rezultat: cum a inchis poarta dupa ei, mama i-a fript cateva palme la fund de a tacut instantaneu. De atunci, cand voia sa i se cumpere ceva, fratiorul meu o intreba intai pa mama daca are bani.

Leave a Reply

