Ducu Bertzi-Floare de colt (Edelweiss)

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in muzica and tagged , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Ducu Bertzi-Floare de colt (Edelweiss)

  1. Aliosa says:

    @ Oana,
    Bună dimineata !!!
    Superb videoclipul !
    Nici că se putea o postare mai frumoasă acum in sezonul florilor decât acest videoclip „ FLOARE DE COLT ” in interpretarea lui Ducu Bertzi !
    Ti-as rămâne vesnic recunoscător dacă ai posta acest minunat videoclip si pe : http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/05/12/9-mai-triplă-sărbătoare , ca să-i dai un pic de culoare cazonului meu articol !
    Iti multumesc anticipat .
    O duminică frumoasă alături de minunatii tăi copilasi, DĂNUT si CRISTI !
    Cu stimă si respect deosebit, Alioșa.

    • oanaclara says:

      Buna dimineata!
      S-a facut!
      Duminica minunata iti doresc!

      • Aliosa says:

        @ Oana,
        Multumesc mult de tot !
        FLOAREA DE COLT ( Leontopodium Alpinum ) cunoscută si sub denumirea de „ Floarea Reginei ” creste pe stâncile calcaroase in regiunile alpine si foarte rar in regiunile subalpine. La noi se găseste in Muntii: Vrancei,Piatra Craiului, Bucegi, Bihorului,Făgărasului,Retezat,Ciucaș, Maramuresului,Ceahlău,Godeanu.. si a fost declarată monument al naturii incă din 1933 fiind protejată de lege prin declararea locurilor in care creste, rezervatii naturale.Băiatul meu DORU, profesor de GEOGRAFIE, mi-a vobit de multe ori despre această misterioasă FLOARE DE COLT in peregrinările lui de studii in anii de facultate prin muntii patriei.
        O după amiază minunată !
        Alioșa.

      • LuxDesign28 says:

        Si in Retezat ? Am fost de cateva ori in Retezat, dar nu am stiut asta. Si am vorbit cu un prieten de-al meu care este profesor de geografie si a zis doar ca in Piatra Craiului se ma gasesc… fiindca din cauza faptului ca sunt foarte cautate nu mai se gasesc. Am inteles ca se vad la un pret mare, un fel de “braconaj”. Parca sunt protejate, nu ?

      • oanaclara says:

        Florile de colt sunt plante protejate. Din pacate uneori doar pe hartie…

      • VictorCh says:

        “Din pacate uneori doar pe hartie…”
        “UNEORI doar pe hartie”? Sa inteleg ca dumneata cunosti si MACAR UN caz in care violarea respectivei prevederi legale a fost sanctionata conform legii?
        (Scuza-mi formularea aiurea – nu pe dumneata sunt revoltat (evident), ci pe cei care incalca aceasta lege si MAI ALES pe cei care nu-i… “descurajeaza” pedepsindu-i corespunzator…)

      • oanaclara says:

        Am mai auzit si de amenzi pentru cules plante protejate, dar legislatia e mult prea blanda, cred eu.

      • oanaclara says:

        Exista un om care a facut o sera si creste flori de colt. Am scris despre el aici:
        http://diversediversificate.wordpress.com/2010/08/22/crescatoria-de-flori-de-colt/

  2. LuxDesign28 says:

    Ce frumos ! Imi aduce aminte de copilarie.

  3. yousef59 says:

    Foarte frumos…amintirile cele mai frumoase si muzica folk…

Leave a Reply

