Miercurea fara cuvinte 7

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :), personal and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

34 Responses to Miercurea fara cuvinte 7

  1. Copiii sunt totdeauna o încântare.

  2. Escu says:

    pescari de mici ? sa fie sanatosi si sa-ti aduca numai bucurii. o zi superba iti doresc

  3. Sorin says:

    Sărut mâna Oana !
    Să-ţi trăiască voinicii ! Sunt ai tăi da ? Ultima spune multe … cât respect denotă …

    • oanaclara says:

      Multumesc!
      Da,sunt picii mei. Am reusit sa ii invat sa tina unul la altul, chiar daca uneori se mai cearta. De obicei se intrec in idei trasnite si isi inventeaza tot felul de jocuri.
      In ultima imagine,cel mare (trecut prin viata si om cu experienta🙂 )ii explica nu stiu ce , celui mic .

      • Sorin says:

        Ce frumos !! Aşa şi trebuie să fie şi bineînţeles că nu se ceartă când fac ghiumbuşlucuri , sunt sigur . Eu am băiat şi fată se ceartă continuu dar altfel nu stau unul făra altul .
        Ce îi explică “omuleţul cu experianţă” ? Nici nu trebuie să zici că ştim noi ce , interesant este ca te lasă cu “gura cască” după ce ei se înţeleg.

  4. rokssana says:

    sa-ti traiasca-sunt tare dulci🙂

  5. Pingback: Miercurea fără cuvinte: Apollinic – Dionisiac 0 -1 | coolnewz about hot thingz

  6. Dara says:

    …mai mai mai…da cine-i acolo?….ii baiatul?nu-i baiatul….muahhhhhh…muahhhhhh…muahhhhhh…sa ti dea Dumnezeu putere de munca si sanatate sa-i poti creste in cinste si pace…mare-i Dumnezeu….si dragostea unei mame….Dragostea uneste muntii…e totul….o zi exceptionala va doresc mai marinarilor…ha ha ha ha…muahhhhhh….

  7. se-cret says:

    frumoase fotografii

  8. jean says:

    vad ca inspecteaza barcile…ale cui sunt si pe ce proprietate erati ? dar vad ca se inteleg de minune, nu se bat asa cum spuneai…

    • oanaclara says:

      Mamaaaaaaaaaa! De cand te-ai angajat la politie? Acolo se mai pun intrebari de-astea asa directe.
      Barca e pe malul garlei la Mahmudia, peste drum de un hotel de 4 stele. E pe proprietate publica.
      Picii mei uneori se mai cearta si se bat, dar in general fac tot felul de prostioare impreuna.

  9. Tudor Enea says:

    Sa fie sanatosi si sa creasca mari! Frumoasa e dragostea de frate.
    o seara minunata!

  10. psipsina says:

    frumoşii tăi pui… ştiu cât îi iubeşti şi mi-s dragi ca nişte nepoţei pe care nu i-am întâlnit încă.
    îţi doresc să te bucuri mereu de ei.

  11. Aliosa says:

    @ Oana,
    Ai niste copii minunati !
    Să-ti trăiască si să-i cresti in asa fel ca să se inteleagă si iubească intotdeauna . Să fii exigentă dar blândă cu ei, să le ceri să facă doar lucruri ce pot, să nu cedezi principiilor sănătoase de viată si etică,să-i apei si păzesti ca pe lumina ochilor din cap căci ,EI sunt bucuria si viata ta. Esti la inceputul unui drum lung si anevoios si ai nevoie de multă putere de muncă . Cum eu te stiu o luptătoare, certamente vei reusi. „ Picii” tăi iar mi-au adus aminte de năzdrăvanul meu de nepotel , italianul EMANUEL,când cu o undită pusă la dispozitie de tatăl său in Delta Dunării in vara anului 2008 ,a prins un frumusel pestisor cu care l-am fotografiat si mă uit mereu la el.
    As vrea să postez ceva la acest articol ca un cadou pentru frumosii tăi copii ( Dănut si…) , un atach-ament cu o pereche drăgută numită „ DELFINII ” dar, nu stiu cum .
    Ti-l trimit insă prin mail cu rugămintea ca după ce il vei arăta „ picilor ” tăi să-l postezi aici la tine chiar la comentariul meu .
    O seară linistită vă doresc !
    Cu mare admiratie, Alioșa.

    • oanaclara says:

      Multumesc, Aliosa! Mailul meu se tot blocheaza si inca nu am primit mesajul tau.🙂 In curand cred, insa, ca va ajunge.
      Pe piticii mei incerc sa ii invat sa devina oameni adevarati. Sper sa reusesc!
      Zi minunata iti doresc!

  12. Costin Comba says:

    Viata de copil, lipsita uneori de griji si cu sufletul plin de bucurie. Sa fie sanatosi.

    • oanaclara says:

      Multumesc! De sanatate ma rog si eu. In rest, sunt dulci cand fac tot felul de prostioare si ma bucur de momentele petrecute cu ei. Cand vor creste vor fi poate mai reci, mai seriosi…

  13. CARMEN says:

    Doamne ce copii dragalasi ai! Nu ti-i deochi, ptiu, ptiu, ptiu!😉 Cat sunt de scumpi! Ultima fotografie este cea mai cea!
    {si eu am una identica, cu fetele mele} :))

    • oanaclara says:

      Multumesc! Cred ca si fetele tare erau tare dragalase cand erau ca ei. Acum am vazut ca ai cu ce te mandri. Au devenit niste femei foarte frumoase.🙂

  14. Camelia says:

    Cel mic pare veşnic pus pe şotii; cel mare îmi pare mai introvertit. Am spus îmi pare; aparenţa ştiu nu certifică realitatea.
    Copiii sunt minuni, sunt magici. Îţi ştiam prinţii, fie-le viaţa poveste de vis!

  15. Oana :))))) pai sunt exploratori de mici :))) Sa vezi cand se vor intalni cu al meu, vad ca sunt pe aceiasi lungime de unda :)))
    Esti o mama fericita,ei sunt bucuria si motivatia ta🙂
    Nu intreb de pozne, ca sigur le-ai pierdut sirul…

    • oanaclara says:

      Pai pot recunoaste ca sunt o mama fericita. Picii sunt isteti, altfel nu le-ar trece prin creierase atatea idei trasnite. Nici nu mi-as dori sa fie altfel.
      Probabil ca si copilul tau e la fel.🙂
      N-am cand si cum sa notez chiar toate replicile trasnite.

  16. orgampere says:

    Lehman si WITLY – Scot in evidenta faptul ca principiile de joc continutul Este dependent de madiul social al Copilului, profesiuni insusindu-si Privind cunostinte, Activitati.
    Edvard Claparéde – Este de parere ca Jocul reprezinta o adevarata munca for child, gasesc ONU Mijloc cu ajutorul caruia ISI poate dezvolta psihologice eu-l Sau. Claparéde descris un sistem psihogenetic cu ONU Trei stadii:
    -Stadiul de achizitie si experimentare;
    -Stadiul de Organizare si Evaluare;
    -Stadiul de productie si munca. http://www.gameswoow.com com – dress up games

  17. Zamfir POP says:

    Copii cuminţi şi frumoşi, ca şi mama lor. Dai o bere?

Leave a Reply

