Poze diverse din Delta

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in calatorii, personal and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

27 Responses to Poze diverse din Delta

  1. androxa says:

    Beautiful photos and area!! Thank you for sharing🙂

  2. Alex says:

    Superbe imagini! Este minunata delta si ai surprins atatea frumuseti din acest loc mirific.
    PS. Cel mai tare mi-a placut (printul)broscoiul!😀
    Aa! si fluturele!

    • oanaclara says:

      Sincer , mie mi-a placut fluturele si fereastra aceea de casa tipic dobrogeana cu perdelute brodate de o gospodina care acum nu mai e… Imi pare rau ca timpul a fost scurt. Am facut un minicircuit in doua zile. Galati-Macin-Tulcea-Nufaru-Mahmudia-Parches-Galati. Am vizitat mai mult rude decat Delta in sine iar balta am vazut-o doar de la mal pentru ca , ca si in alte zone, tinerii sunt plecati din tara, iar in sate au ramas cei cu varste inaintate care nu se mai aventureaza pe Dunare cu barca.

  3. Dara says:

    ..printul auzi….ha ha ha…numai baieti glumeti ai tu aici in blogul tau….foarte dragute poze ai pus azi..felicitari…un week end minunat…

  4. jean says:

    si mie mi-a placut broscoiul ( are o privire fantastica ) si vulpita care iese din vizuina😉 sau ce e?

    • oanaclara says:

      Nu e vulpita ci o prigorie…pasare ce isi face cuibul in malurile de lut.🙂 Cea care a zburat din cuib e una din cele doua din fotografia de mai jos.

  5. vacitim says:

    Hey🙂 minunate poze, mie mi-a placut ultima🙂

    • oanaclara says:

      Multumesc! E fereastra unei case unde am fost primiti cu drag ani de-a randul cand eram copii. Tare frumos mai era acolo! Acum stapanii ei nu mai sunt. A ramas fiica lor sa se gospodareasca acolo.

      • vacitim says:

        Cu placere! E bine ca tot a mai ramas cineva…nu exista nimic mai frumos decat natura inflorita🙂

  6. Pingback: eu sunt… « Marin Toma's Blog

  7. jean says:

    unde e Parches?

  8. Pingback: Une journée à Versailles « Silence's Blog

  9. madMe says:

    Ce frumoasă e natura😀

  10. Ce poze!!! Felicitari Oana, nu am mai fost in Delta de cand era sa ma inec pe la Sulina :))) Fluturele este un Papilio m. sau popular coada randunicii..

    • oanaclara says:

      Multumesc! Pe fluture ma bucur ca am reusit sa il fotografiez (astia de obicei nu stau la pozat🙂 )…stiam ca e Coada randunicii, dar nu cunosteam denumirea stiintifica…pacat ca sunt din ce in ce mai rari. De obicei primavara vedeam mai multi pe acolo. Acum, in 2 zile am vazut 3 fluturi.

  11. Marian S says:

    Fericito!!! Te invidiez!!!

    PS: ultima oara cand am fost in delta am plecat din Tulcea. Hm… ma gandeam sa incerc si de la Galati.🙂

  12. Costin Comba says:

    Imi place foarte mult “pestele” din fotografia a 4-a.
    Ultima fotografie este cea mai expresiva. O casa batraneasca, un copac inflorit. Batranetea si tineretea, una langa cealalta.

    • oanaclara says:

      Multumesc!
      “Pestii” aceia, cand e prohibitie, sunt sursa de venit pentru pescari. Piciorusele lor se vand in Delta cu 30 lei / kg.
      Ultima fotografie imi e tare draga.🙂 Casa aceea o stiu de cand eram copil. Acolo parca timpul s-a oprit in loc. E la fel ca inainte.

  13. yousef59 says:

    Cred ca ar putea fi denumit “Colt mirific din Romania mea”…frumos!

  14. LuxDesign28 says:

    Frumoase poze. Multumesc ca le-ai impartasit cu noi ! Imi doresc ca intr-o zi sa ajung si in Delta.

Leave a Reply

