Miercurea fara cuvinte 6

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Image | This entry was posted in personal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

22 Responses to Miercurea fara cuvinte 6

  1. redsky2010 says:

    frumos si tern, vechi si nou…interesant contrast!

  2. Sorin says:

    Biata barcă ce liniştită este , dar şi când va fi repusă pe unde , să vezi atunci ce mândră este , acum e ninsă dar cu siguranţă nu uitată măcar de pomul ce o protejează .

  3. Tudor Enea says:

    o fi si ea oboosita dupa o iarna grea.🙂
    sigur o sa-si reintre in drepturi curand.
    zi senina!

  4. jean says:

    trebuie sa revenim pe linia de plutire;)

  5. CARMEN says:

    o barca scoasa din uz, peste care ciresu-si plânge petalele…

  6. Costin Rbsv. says:

    Ma uit la barca asta, si parca vad economia Romaniei. Progres?!! pe naiba :-j Regres?!!….cu siguarnta.

  7. Gabriela says:

    asteptand refluxul…

    • oanaclara says:

      Nu stiu daca va vedea vreodata refluxul, dar pe post de obiect bun de cocotat pe el e oooooooook. Danut si-a incercat abilitatile de catarator acolo.

  8. se-cret says:

    În curând vine și vremea „corăbiei” să iasă în larg,la marea aventură!!!

  9. bogdanic says:

    S-a tras la umbra pentru odihna.

  10. Alex says:

    Şi lucrurile, ca şi omul… trece vremea pentru toate, cad în părăginire, apoi în uitare şi fiecare face loc celor ce vin din urmă…
    Frumoasă poză, OanaClara! M-a cam pus pe gânduri. Cum le surprinzi tu de bine…

  11. Alex says:

    Ai spus foarte bine: “trebuie doar sa privesti cu atentie in jur”. Oamenilor de azi, tocmai asta ne lipseşte în multe privinţe. am pierdut atenţia faţă de lumea din jur, faţă de universul acesta minunat în care trăim. Nu mai privim cerul, nu mai privim natura, nu ne mai privim bine nici între noi! Ne-am înstrăinat de toate… Din păcate.

    • oanaclara says:

      Asa e , din pacate. Uneori nici eu nu am ochi decat pentru problemele pe care le am de rezolvat, dar reusesc mai evadez macar la sfarsit de saptamana si sa imi clatesc ochii cu lucruri interesante. Vrei sa razi? Am fost la Nufaru sa o duc pe bunica mea la mormantul soacrei ei. Nu am cunoscut-o pe femeia aceea, dar , in schimb, am facut destule fotografii florilor de acolo.🙂

Leave a Reply

