Incepe sa miroasa a Paste :)

Pentru ca m-au intrebat o groaza de cunostinte daca am vopsit oua, cum au iesit, etc. etc… m-am hotarat sa le “fotez” si sa le pun pe blog.

Iacata-le:

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , . Bookmark the permalink.

20 Responses to Incepe sa miroasa a Paste :)

  1. Dara says:

    …daca ti zic o poezie..un ousor imi dai si mie???…

  2. jean says:

    ce nastrusnice sunt ousoarele;)

  3. jean says:

    seamana cu proprietara lor🙂

  4. Pingback: FICATUL | Madi şi Onu Blog

  5. madMe says:

    Foarte frumoase sunt.. cum le-ai facut? le-ai pictat tu sau ai aplicat vreun model ceva?
    Sa ai parte de un Paste fericit si linistit! :*

    • oanaclara says:

      Nu le-am pictat eu…natura e cel mai bun pictor. Doar le-am legat in foi de ceapa si le-am fiert in vopsea.🙂

      • VictorCh says:

        FIERT direct in vopsea in vopsea? Nu fierte inainte si apoi doar vopsite?
        Si le-ai degresat inainte? Daca da – CUM?

        INCREDIBIL ce-a iesit (cel putin PT MINE e ceva… oniric).

      • oanaclara says:

        Da , fiert direct in vopsea. Pe instructiuni era scris ca se fierb 8-10 minute in vopsea (eu le las cam 12)…mereu aleg genul asta de vopsea pentru oua pentru ca se prinde mai bine vopseaua de ele. Si logic ca le-am degresat inainte cu un buretel cu detergent pentru vase si multa apa. Inainte de a le degresa le-am scufundat intr-un vas cu apa sa vad daca sunt proaspete toate. Astea erau . Cele mai vechi au tendinta de a se ridica la suprafata apei .

  6. Foarte frumos, interesant…ai depus efort.Nu-ti urez inca Paste Fericit ca ne mai vedem pe aici :)))

  7. CARMEN says:

    Draga OanaClara,
    Lumina Sfanta a Invierii sa-ti bucure sufletul si casa. Sa ai sarbatori linistite si frumoase alaturi cei dragi ai tai. Paste fericit!
    PS:Ouale sunt adevarate opere de arta. Ti-e mila sa le ciocnesti🙂

  8. Alexandru says:

    Miroase tare frumos aici, la tine! Spor la pregătiri pentru Sfinte Sărbători frumoase şi binecuvântate!

  9. klausen1976 says:

    ba sa stii ca ai talent !😆

    Paste fericit, Oana !

Leave a Reply

