Miercurea fara cuvinte 4

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

35 Responses to Miercurea fara cuvinte 4

  1. Cine este autorul unei astfel de sluţiri?

  2. CARMEN says:

    am privit fotografia si nu stiu unde începe si unde se termina🙂 foarte interesanta! într-o zi în care cuvintele sunt permise, ar trebui sa ne povestesti în detaliu istoria acestei cladiri! Pupici

    • oanaclara says:

      Am inteles ca peretele vechi e tot ce a ramas dintr-o casa dupa “Revolutia” din 1989. Cladirea noua a “crescut” imbratisata de peretele celei vechi pentru ca , din cate stiu eu , monumentele istorice nu pot fi demolate. Asa s-a nascut, dupa parerea mea, cidatenia din imaginile de mai sus.

  3. ana marin says:

    Cunosc cladirea acesta! Oarecum bizata alaturarea…

  4. SoriN says:

    Interesanta îmbinare arhitectuală ..sau mă înşel , doar pare ?

  5. jean says:

    cladirea asta se afla foarte aproape de fostul comitet central, langa piata revolutiei. A fost distrusa la revolutie si uite cum au completat-o!;)

  6. jean says:

    eu am fost inauntru acum ceva timp cand se organizase o expozitie a fostilor detinuti politici la parterul cladirii vechi.

  7. se-cret says:

    Pe casă casă da ca să enerveze!
    Ce idei au unii!!!

  8. VictorCh says:

    Ce “reusita” “armonie” intre aspectul constructiei originale si cel al adaugirii ulterioare – si intre acestea amandoua si blocul care (in a doua poza) se afla in dreapta acestei constructii…

    • oanaclara says:

      Nu are nimeni arhitecti ca ai nostri.😀 Ar trebui sa fim mandri. Sau nu?

      • VictorCh says:

        Eu personal SUNT – NU mandru, ci bucuros ca macar ALTII nu mai au asa “personaje” – sau or fi avand si ei? (Eu “nu le prea am” pe astea cu “capra vecinului”, eu zic mai bine lasa, daca am eu ghinion sa aiba cei din jurul meu noroc – sunt mai mari sansele ca din acel noroc al altora sa ajunga si la mine o bucatica.)

  9. jean says:

    aici gresesti Victor! Blocul acela se afla in fund, pe bulevardul Magheru! Poza doar iti creeaza impresia ca e langa ea, te inseala;)

    • VictorCh says:

      Daca poza nu este trucata ea nu poate minti, ci reflecta EVIDENT adevarul – asa cum este el vizibil.
      Eu nici nu sustinusem ca acel bloc vechi ar fi “in ascelasi plan” cu constructia “metisata”, ci doar ca arata infiorator alaturarea sa de aceasta sinistra constructie din prim-plan – si presupun ca n-o sa sustii ca din locul de unde a fost “luata” fotografia NU ASA se vede aspectul…
      (Daca bine imi mai amintesc eu de acu aproape o juma’ de secol de pe cand dadeam admiterea la facultate, de la colegii / prietenii care “dadeau la” arhitectura aflasem ca exista in cadrul programei de studiu de acolo chiar o disciplina separata care se ocupa tocmai cu incadrarea si armonizarea noii constructii in/cu “peisajul arhitectural” preexistent (SAU cu modificarea / adaptarea / armonizarea acestuia din urma cu noua constructie, in cazul unei constructii noi cu aspect / forma impusa de consideratii tehnice – spre ex un pod cu conditii tehnice dificile, sau un “turn TV” sau sky-scraper).

      • oanaclara says:

        poza nu e trucata…m-a socat alaturarea celor doua cladiri si de-asta le-am pozat

      • VictorCh says:

        Despre ACEASTA poza STIU ca nu-i trucata, eu doar ii raspunsesem lui jean “in principiu”, subliniind o evidenta logica.
        Cu ceva ARE el dreptate – cladirile NU sunt alaturate.
        Cu ce N-ARE dreptate: pot fi cuprinse ambele “dintr-o privire” (dupa cum reiese din poza) deci “alaturarea” IMAGINII (aspectului) lor (vizibil concomitent, alaturat) impresioneaza neplacut.

      • oanaclara says:

        Ideea e ca din unghiul acela,la 2 metri de cladire , tot asa parea…traiai cu impresia ca e cea noua construita in interiorul cladirii vechi…eram pe fuga, am facut cele 2 poze si am plecat. Probabil ca daca as fi avut curiozitatea sa o ocolesc, as fi constatat ce spui tu…ca exista distanta intre cele 2 cladiri. Daca si cand mai ajung acolo, voi vedea care e situatia.🙂

  10. Florin says:

    Daca nici asta nu e colaborare intre generatii.. atunci..😀

  11. Alex says:

    Minte şi gust de român!😦

  12. Pingback: COMPASIUNE | Madi şi Onu Blog

  13. Alex says:

    Cică este sediul Uniunii arhitecţilor! Aşa că…ce să mai zici? Fără cuvinte!

    • VictorCh says:

      Poate ca are dreptate Oana si s-or fi hotarat (in grup, ca breasla) sa dea adevarata masura a talentului si valorii lor…😛😀
      Sau poate cel care a ales / aprobat varianta de aplicat o fi fost miop si si-o fi spart / pierdut ochelarii, sau era proaspat venit de la vreun chef de inaugurare, sau poate pur-si-simplu o fi avut pica pe cineva ale carui ferestre INCOLO “privesc”… Sau poate or fi dat concurs de prost-gust si asta-i proiectul castigator… Sau or fi tras la sorti…

  14. klausen1976 says:

    acum, ideea este interesanta, insa datorita acestei cladiri am intrat in istoria internetului. la categoria ” cele mai slute cladiri” …

Leave a Reply

