Banc

 

Mecanicul unui metrou bucurestean are parte de o zi banala pana cand isi face intrarea in cabina un tip tuciuriu cu un pistol in mana care comanda scurt:
– La Beirut !
Dupa ce-si revine din soc, vatmanul incearca sa-i explice agresorului:
– Domnule, asta-i metrou, nu avion, merge pe unde are sine. Doar nu credeti in  realitate ca pot sa va duc la Beirut cu metroul??
Intrusul, insa, stie una si buna:
– La Beirut !!
Vatmanul, resemnat, anunta la microfon:
– Toata lumea in vagoane, se inchid usile, urmatoarea statie: Beirut , cu peronul pe partea dreapta.
Pe fata agresorului infloreste un zambet:
– Vezi ma? Are dreptate Basescu: voi puteti, ma, da’ nu vreti!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in bancuri and tagged , , . Bookmark the permalink.

30 Responses to Banc

  1. Are dreptate Băsescu !

    Râd de una singură.

  2. vacitim says:

    divin, divin, divin…cred ca in somn voi visa beirut😛

  3. Pingback: Pe calea dudelor… « Marin Toma's Blog

  4. Pingback: 3000 « Silence's Blog

  5. jean says:

    noroc ca n-aveti metrou ca altfel n-ati sti ce sa faceti cu el…

    • oanaclara says:

      Ce sa faci? Nu toata lumea e la fel de inteligenta ca bucurestenii.
      Presupun ca daca ai veni la Galati nici tu n-ai sti cum sa mergi cu bacul.
      In afara de asta , inainte de a face afirmatii de-astea ar trebui sa fii sigur ca e corect ceea ce spui.

  6. jean says:

    iti cam plac tipii tuciurii vad de te inhaitezi cu ei!

  7. Cand l-am dus prima data la metrou pe puiul meu a fost atat de incantat incat joaca de-a metroul devenise o practica. “Urmeaza statia nu mai stiu, cu peronul pa partea ailalta!”, stiga intr-una. oare sa fi fost Beirut, dar era prea greu pentru el sa pronunte!?

    • oanaclara says:

      Pe ai mei inca nu i-am dus la metrou.🙂 Urmeaza…

      • VictorCh says:

        Mai prin juneturile mele, una din cele mai… pregnante amintiri din Bucuresti a fost… “drumul” (repetat) dus-intors cu escalatorul (“scara rulanta”) in nu-mai-stiu-CARE din statiile nou-infiintatului metrou. (N-am fost curios de plimbarea cu vehicolul ca atare, ci cu scarile alea rulante…)
        SI AZI imi mai amintesc incantarea cu care am descoperit miscarea de balans de pe varfuri pe calcaie si invers, care iti permitea urcarea si respectiv coborarea pe/de pe portiunea in miscare fara ca propriu-zis sa pasesti…

  8. Mi-a placut, superb :)))

  9. Pingback: NEGOCIATORUL | Madi şi Onu Blog

  10. jean says:

    asteapta ca se extinde reteaua, mai apar si alte statii pana vii tu!

  11. rokssana says:

    mi-a soptit o randunea ca astazi e ziua ta?????????/
    la multi ani:)

  12. O! Berbecel! La mulţi ani!

  13. rokssana says:

    sa fii sanatoasa si sa-ti implinesti toate visurile…. http://www.psdcs.ro/comunicate/La%20multi%20ani!.jpg

  14. Pingback: la multi ani! « Rokssana's Blog

  15. Alex says:

    Dacă aş putea, aş schimba hărţile din metrou cu cea de mai sus! Aşa ce-am râs când am citit numele staţiilor! Faine idei şi se potrivesc pentru “glumeţii” bucureşteni! Bancul a fost fain, am râs până am citit numele lui Băse şi…mi-a cam trecut!
    Mi-am amintit că, pe când eram la liceu, auzeam pe la unii colegi de un cartier mărginaş, mai rău famat, cărora oamenii îi spuneau…Beirut! Ca şi în capitala Libanului (era tot în război), pe-atunci era riscant să treci prin acel cartier, mai ales seara!😀

  16. Marian S says:

    Habar n-aveţi, măi, Bucureştiul nu are treabă cu Beirutul.
    Are treabă cu RFG-ul. Cum adică nu ştiţi ce e aia RFG ?
    Rahova – Ferentari – Giurgiului.

    PS: LA MULTI ANI SI LA MULTI BANI !
    PS2: fac pe ghidul la metrou, gratuit.🙂

  17. Dara says:

    …LA MULTI ANI CU FERICIRE SI SANATATE…SCUZE PENTRU INTIRZIERE…SA TI DEA DUMNEZEU PUTEREA DE A PUTEA SA TI INDEPLINESTI VISURILE…

Leave a Reply

