Miercurea fara cuvinte 3

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Image | This entry was posted in personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

19 Responses to Miercurea fara cuvinte 3

  1. jean says:

    misto Arca lui Noe🙂 dar cine te-a dus la ea ?:)

  2. jean says:

    NOE alias Paul nu are masina din pacate, dar cunoaste zona foarte bine :))

  3. vacitim says:

    vreau si eu in arca😀😛

  4. CARMEN says:

    🙂 si Danut ce a spus când l-a vazut pe Noe? tare curioasa sunt ce ochi a facut când i-ai povestit legenda…

    • oanaclara says:

      Din pacate nu l-a vazut. Am fost duminica fugitiv prin Bucuresti (de data asta fara pitici pentru ca era vorba de o sedinta si nu imi permiteam sa alerg dupa ei prin sala) si intamplator a dat Paul de mine pe acolo si m-a invitat pana la libraria in cauza. Am trecut pe acolo, am vazut cate ceva, dar din pacate trebuia sa fug spre Galati , asa ca am facut rapid o poza si am … decolat. Era prea haioasa arca sa nu o imortalizez.

  5. Pingback: Pariul meu…esti tu « Marin Toma's Blog

  6. Alex says:

    Ha, ha! e tare frumoasă arca lui Noe! Am văzut-o şi eu odată, în Bucureşti şi tare mult mi-a plăcut. O idee faină! Chiar şi un matur întoarce capul după ea.😀 Cu-atât mai mult copiii.

    • oanaclara says:

      Poate la vara…cine stie? Imi trasneste sa ii imbarc pe pici in masina si petrecem o zi asa …de dimineata pana rseara prin Bucuresti. Au ce vedea acolo.🙂 Acum nu aveam prea mult timp la dispozitie si ar fi fost obositor pentru ei sa stea 2-3 ore sa urmareasca niste vorbitori plictisitori. Adevarul e ca la un moment dat si eu am iesit din sala si am fotografiat ceva pomi infloriti prin parc. Ma plictisisem.🙂

  7. jean says:

    prima data ca lauzi si tu Bucurestiul! Ce minunatie! Poti sa stai si mai multe zile, nu te opreste nimeni, chiar ar fi indicat. Ai uitat sa spui c-ai fotografiat si muzeul de arta si o casa f.interesanta distrusa la revolutie.

  8. se-cret says:

    El Noe e preătit!După el potopul.Ferească sfinții…de potop

  9. dara says:

    …daca ajungi la Bucuresti nu rata parcul Tineretului…se vor distra pe cinste copiii…si chiar si tu…

  10. gabriela says:

    Simpatica fotografie. Asta era Arca lui Neo.🙂

Leave a Reply

