Monolog a la Dănuţ

– Mami, aş fi vrut ca tu să te naşti după mine. Adică să fii puţin mai mică pentru că atunci când ma fac mare aş vrea să mă căsătoresc cu tine. Sper să nu îmbătrâneşti prea tare până atunci! Ştii…pentru o căsătoreală îţi trebuie un costum de magician şi unul de mireasă. Te iubesc, mami!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :). Bookmark the permalink.

21 Responses to Monolog a la Dănuţ

  1. DianaEmma says:

    Ce suflet de copil…🙂

  2. Paul says:

    daca magicianul de danut oficiaza casatorii, e bine!

  3. CARMEN says:

    Ooo! atentie la bigamie! :)) ce dulceata asta micu’ al tau!😀 si eu, pe la 4 ani, într-o conversatie similara cu mamica mea mi-am exprimat îngrijorarea în legatura cu gasirea sotului ideal. I-am spus:
    -Tie ce-ti pasa! l-ai gasit pe tata, dar eu ce ma fac?! oare “se mai esixta” asa un barbat ca tata?!

  4. Alex says:

    O scumpete de băieţel! Cum îşi iubeşte el mămica!🙂

  5. Paul says:

    ce probleme aveti voi! Cred c-ati folosit aiurea cuvantul bigamie aici. Stiti ce inseamna?

  6. Paul says:

    eu nu m-am indragostit de mama, na!

  7. madMe says:

    O să mă repet, dar nu am ce face, ai o scumpete, o minunăție de copil!😀

  8. Iti dai seama ce bucurie pe tine, ca mama, cand se va face mare? Sa vezi atunci…ca de mic e foarte inteligent🙂

    • oanaclara says:

      🙂 e istetel si imi e drag asa. Cand va fi mai mare va fi probabil mai putin atasat de mine, pentru ca orice copil pe masura ce creste tinde sa devina independent. Cred , sper ca voi avea cu ce ma mandri.

Leave a Reply

