Faţa zâmbitoare

Acum câteva zile, într-o după-amiază, Dănuţ m-a rugat să îi umflu nişte baloane. Avea unul bleu care îi plăcea în mod deosebit.

S-a jucat cât s-a jucat , apoi m-am trezit că vine la mine plângând, cu toate degeţelele pătate de carioca mov şi cu câteva dungi pe faţă, trasate cu aceeaşi culoare. Era supărat pentru că se murdărise, iar apa şi săpunul nu spălau culoarea de pe degeţele. I-am zis ca e carioca şi că iese destul de bine dacă o ştergem cu spirt. Cu chiu cu vai a acceptat, apoi dacă a văzut că nu ustură, s-a liniştit.

Bineînţeles că am vrut să aflu ce păţise de fapt şi l-am întrebat ce a făcut de e tot mov.

– Mami, am un puişor de balon albastru şi i-am desenat o faţă zâmbitoare. Pentru că era drăguţă, am îmbrăţişat-o şi am pupat-o. N-am ştiut că se şterge…😦

L-am luat şi eu in braţe şi l-am pupăcit zdravăn pentru că…merita.🙂

 

Sursa imagine

 

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :) and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

20 Responses to Faţa zâmbitoare

  1. denisuca says:

    ce frumos. cati anisori are danut?

  2. denisuca says:

    mi-am dat seama ca e dulce din postul tau

    sa traiasca 1000 de ani si sa se face mare si sanatos:)

  3. rokssana says:

    oooooooooo..doamne ….ce scump:)

  4. Aliosa says:

    OANA,
    MAMĂ dulce si frumoasă
    Tu cum DOAMNE te descurci,
    In astă lume puturoasă,
    Cu doi INGERI dulci ?
    Sărut mâna, scumpă MAMĂ !
    Aliosa, pontoniereul .

  5. Alex says:

    Să-ţi trăiască flăcăii, mămică dragă! Aşa ce frumos povesteşti despre ei! Iar micuţul Dănuţ….chiar că e un dulce!🙂

    • oanaclara says:

      Multumesc! Imi sunt tare dragi. Ma amuza si Cristi cand il ia pe Danut si ii explica niste lucruri asa ca de la fratele mai mare la cel mic… “Hai , Danut , sa te invat ceva nou! “

  6. CARMEN says:

    ce vremuri faine! ce dulceata de copil!🙂

  7. dara says:

    …sai spui Pisi cind o sa fie mire si tu soacra mare….ha ha ha…sa ti traiasca si sa fie fericiti…

  8. vacitim says:

    eu cu baloanele cand eram mic jucam fotbal prin casa…cu mingea nu ma lasa mama ca spargeam tot😛

    • oanaclara says:

      🙂 Pai si ai mei au avut tentative de fotbal prin casa …iarna . Am jucat si eu cu ei pe hol de cateva ori.
      Prefer sa le iau baloane tocmai pentru a nu sparge ceva.

  9. madMe says:

    Ce drăguț e micuțul, și cât de afectuos. Normal că merita să îl iei să îl pupăcești😀

  10. klausen1976 says:

    asa-i ca nu ai vrea sa creasca niciodata ?🙂

Leave a Reply

