De ce a mers gaina la cimitir?

Duminica am fugit la tara , bineinteles impreuna cu picii, pentru ca aveam de mers la parastasul bunicilor mei.  Dimineata , inainte sa plecam la biserica , m-au trimis la cimitir sa tamaiez mormintele bunicilor. Danut s-a oferit sa ma insoteasca.

Ajunsi acolo, a observat ca printre morminte erau cateva gaini care ciuguleau linistite ( erau lasate acolo probabil de proprietarul vreunei case de peste drum). Mi-a aruncat o privire atotstiutoare si m-a rugat sa ma aplec sa imi spuna un secret. Am acceptat , presimtind ca urmeaza o replica memorabila. Iata si secretul:

– Mami, eu stiu ce fac gainile astea la cimitir. Au venit aici la o gaina care a murit si a fost ingropata deja.

😀 Abia mi-am stapanit rasul.

 

Sursa imagine

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :). Bookmark the permalink.

24 Responses to De ce a mers gaina la cimitir?

  1. Alexandru says:

    Foarte frumos gând! Mi se pare normal că a crezut aşa!🙂 De ce doar oamenii să privegheze pe cei dragi?
    Este simpatic foc Dănuţ! Şi tare isteţ cum le analizează el….ca un om mare!

  2. CARMEN says:

    Corect! nu înteleg de ce te-a bufnit râsul! :))
    Cam tot pe acelasi principiu, bunicul meu spunea sa nu omori o musca, pentru ca or sa vina inca 20 în priveghi!

  3. dara says:

    ..simpatic….succes la scoala…

  4. Aliosa says:

    Oanaclara,
    Copiii de vârsta lui Dănut , sunt plini de surprize si replici demne de citate celebre ! Când năzdrăvanul meu de nepotel EMANUEL italianul avea cinci anisori , intr-una din zile in timp ce ne jucam in parcul din fata casei cu Ruffo pekinezul său simpatic, mi-a spus intr-o românească mai bună decât a vicepremierului român de origine maghiară, cu o mutră foarte serioasă : „ Tae SANDU,stii că Ruffo intelege româneste” ? Am rămas pe moment fără replică si-abia după câteva secunde i-am răspuns : „ Da, EMANU, intelege si româneste” !
    Lasă „picii” să spună uneori chiar si „ lucruri trăsnite” că numai asa li se dezvoltă intelectul.
    Noapte bună tie si picilor tăi !
    Alioșa.

    • oanaclara says:

      😀😀 Nepotelul tau are un caine poliglot. E dulce!
      Pe ai mei ii las intotdeauna sa spuna trasnai. Ma amuz copios.
      Noapte linistita iti doresc!
      Oana

    • VictorCh says:

      “…o românească mai bună decât a vicepremierului român de origine maghiară…”
      Asa sa traiti, Aliosa, da’ te rog eu frumos – hai mai bine sa STAM stramb, si sa judecam drept: eu personal am ramas FOARTE placut surprins de CORECTITUDINEA cu care MAJORITATEA politicienilor maghiari “de frunte” vorbesc limba romana (MULT mai corect decat – din pacate – MULTI dintre omologii lor de nationalitate romana) – si cam la fel stau lucrurile si cu MULTI alti minoritari din politica romaneasca.
      (Nu intentionez sa generalizez, ci – hai sa spunem – sa compar cumva o medie a corectitudinii cu care vorbesc limba romana aceste “categorii” de politicieni.)
      Ceea ce – din pacate – ESTE adevarat (pt unguri), si ceea ce creeaza impresia ca ar vorbi incorect (ceea ce – repet – NU este adevarat) este accentul lor specific (sau poate mai corect ar fi de spus “modul lor specific de pronuntie”, de care se pare ca nu pot scapa). Asadar, romaneasca lor doar SUNA gresit (mai precis – nu gresit, ci cumva… ciudat, neobisnuit), dar respecta (in general) INTOCMAI, CU RIGUROZITATE, regulile limbii romane.

  5. vacitim says:

    Superb! :))))

    IO, cand eram mai mic, si eram la mormantul strabunicilor mei cu bunica, am vazut un batranel din sat, nebun (in sensul medical al cuvantului, fusese internat, o luase razna dupa moartea sotiei, dar ii dadusera drumul pentru ca acum era inofensiv), venise in cimitir cu cativa metri de cablu si incepuse sa lege crucile intre ele cu cablul respectiv. Zicea ca vrea sa bage lumina la morti ca e prea intuneric acolo jos🙂

    • oanaclara says:

      Bietul om! Mi-ai amintit de o poveste trista…un barbat caruia i-a murit copilasul de doar 3 anisori si pentru ca stia ca se va desparti pentru totdeauna de el, l-a luat si a dormit cu el o noapte… isi pierduse mintile. A spus ca in sicriu i-ar fi frig copilului.😦

  6. psipsina says:

    eu îţi doresc ca atunci când dănuţ va fi mare să-i dărieşti toate aceste crâmpeie de gând. este un copil cu un suflet frumos, tare frumos.

    • oanaclara says:

      E un pitic tare dulce si imi e drag.🙂 Nu stiu cat din ce a spus am reusit sa retin pentru ca replicile trasnite se tin lant, dar sigur ii voi aminti macar o parte din ele.

      • VictorCh says:

        Nu-ti va fi greu s-o faci, odata ce ai o mare parte din acest gen de amintiri publicate pe blog la etichete specifice.

        A propos – ai putea sa publici un articol (eventual chiar si numai un mini-articol) cu “trasnaia” cu balonul si carioca (si cu consecintele ei) – pe mine m-a amuzat (SI m-a emotionat).

      • oanaclara says:

        🙂 imi voi face timp sa o public.

      • VictorCh says:

        Hm! Recitind comentariul meu realizez ca mai expresiv si mai… corect (ca doar no sa scriu “acurat”!😀 ) ar fi fost sa scriu in paranteza finala ca “m-a induiosat”…

  7. Pingback: Slalom printre cuvinte …. « Silence's Blog

  8. gabriela says:

    avea si ea o treaba acolo. Gaina. Simpatic baietelul si replica a fost pe masura autorului.🙂

  9. gabriela says:

    am remarcat din prima.🙂

  10. Florina says:

    Dragă Mămică, ce nu ştii tu nu înseamnă că nu există sau nu e adevărat. Noroc cu … picii că te informează!

Leave a Reply

