Romanii au talent

In strainatate exista si romani pe care trebuie sa ii cunoastem si sa fim mandri de realizarile lor. Un filmulet despre unul dintre ei a fost postat pe blogul lui Alex . L-am preluat cu drag . E un altfel de leapsa…de promovare a unul pianist si compozitor talentat.

Dau leapsa mai departe tuturor celor ce doresc sa o publice pe blogurile lor.

Iata-l pe Bogdan Alin Ota, tanarul care reprezinta atat de frumos Romania:

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Artă and tagged , , . Bookmark the permalink.

22 Responses to Romanii au talent

  1. daniela-catalina stan says:

    In general nu-mi place sa comentez, dar acum pur si simplu am plans de emotie, l-am pierdut noi si l-au castigat altii…halal sa ne fie..

  2. Escu says:

    am ramas impresionat cand am vazut clipul acum cateva zile. mi s-a facut pielea ca de gaina…

  3. Pingback: De ce nu te-a vazut Romania ?!?!?! « Silence's Blog

  4. Alex says:

    Mulţumesc frumos, dragă Oana! Mă bucur că ai preluat leapşa. Şi eu la fel, am preluat-o de la Mordechai.
    Măcar în felul acesta să îl promovăm pe acest tânăr de mare talent. Pentru că merită. Şi aşa ar trebui să facem cu toţi cei care merită toată aprecierea, cei care muncesc şi se străduiesc SĂ FACĂ ceva frumos, bun, util… Mă bucur că am putut vedea pe acest blog mai multe persoane vrednice de toată lauda!
    Căci în societatea noastră….prea multă mediocritate promovată, prea mult circ ieftin şi scandal (irinei, monici,zăvorance şi alte personaje pestriţe).

    • oanaclara says:

      Nu am facut nimic important. In spatele acelei melodii frumoase sunt multe ore de studiu. Cine nu a invatat sa cante la un instrument muzical nu stie. Tinand cont de faptul ca acest om a si compus ceea ce canta… chiar merita cunoscut.

  5. Sorin says:

    Cu mare placere am preluat-o si eu . Este necesar sa ne facem cunoscute valorile .

  6. In sfarsit avem si noi o emisiune ca lumea! Ma uit in fiecare vineri la “Romanii au talent”…uneori mi se pare ca anumite faze sunt regizate, dar si cand apar adevaratele talente…merita asteptarea!😀

    • oanaclara says:

      Si mie imi place emisiunea. E una din putinele la care ma mai uit.🙂 Mi-a placut vocea baiatului acela care lucra la spalatoria auto, de exemplu. Intr-adevar aceasta emisiune e o sansa pentru el, ca si pentru multi altii.

  7. Pingback: O întrebare: “Why didn’t Romania see you?” « Stări de spirit

  8. psipsina says:

    oana, bogdn nu reprezintă românia, doar spune că este de aici. ceea ce este cu totul altceva.🙂
    pentru noi este un talent pe care l-am pierdut, din păcate.

  9. Danny says:

    Superb. Si povestea lui de viata ca sa nu mai spun de naturaletea cu care vorbea m-au frapat.
    Intr-adevar a meritat sa se califice in etapa urmatoare. Un roman care merita admiratia noastra.

  10. daniela-catalina stan says:

    Draga Oana, de cand te-am descoperit, nu cred sa fi fost…numar pe degete, postari de-ale tale…carora sa nu le dau “leapsa” mai departe..in general pe FB..pentru ca acolo am foarte multi prieteni.
    Te felicit pentru lucrurile minunate..de suflet..pe care le postezi..

    • oanaclara says:

      Multumesc !
      Blogul meu e o modalitate de a ma relaxa, impartasind si altora lucruri care imi plac. Ma bucur atunci cand vad ca nu sunt singura care le apreciaza!

  11. Amza says:

    Iată că nici atunci când vorbeşte în engleză, românul nu renunţă la sintagma “a pune pâine pe masă”. Este extrem de tare Bogdan şi, pe cât de mult m-a impresionat prestaţia lui, pe atât de tare m-a întristat faptul că încă un român talentat ajunge să fie apreciat de străini şi nu de moculeştii din ţară.

    Dacă îmi permiţi o notă de umor, iată un alt român talentat pe care îl ştiu toţi românii, a fost la Românii au talent, dar nu a fost difuzat absolut deloc http://andreiamza.ro/2011/04/1064-omul-pe-care-nu-l-ati-vazut-la-romanii-au-talent/

  12. Amza says:

    E cel mai talentat! :)) Mulţumesc. L-am găsit cu greu…

Leave a Reply

