“Iubind copaci neterminaţi”-Cristina Climov

Odată, spuneai că-ţi place la mine
dragostea pentru copacii neterminaţi.
era toamnă şi coroanele lor ardeau pe undeva
lăsând în loc de trunchiuri, suflete moarte. 

acum ar trebui să începi să te placi şi pe tine
iubirea ta pentru copacii neterminaţi s-a transformat
în soiul acesta haotic de a ţine la mine.

stau la marginea de drum
a vreunui sentiment părăsit
şi aştept să-ţi aduci gândurile înapoi
şi să iei de pe mine nenorocita asta de brumă!

poate-mi va creşte la loc coroana cu frunze!

 

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in versuri and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

26 Responses to “Iubind copaci neterminaţi”-Cristina Climov

  1. vacitim says:

    Afară plouă…se va topi bruma și vor crește curând și frunzele🙂

  2. Pingback: Tăcere, frică și cuvânt « Marin Toma's Blog

  3. rokssana says:

    http://rokssana.wordpress.com/2011/03/20/cristina-climov/

    iti multumesc ca mi-ai aratat-o pe aceasta minunata fata…iti multumesc si pentru inspiratie,dar si pentru ca mi-ai facut duminica mult mai placuta…

    http://web.mac.com/prphotography/iWeb/Peter%20Riedel%20asks%20…/Rock%20Balancing%20Gallery.html

    • oanaclara says:

      Nu ai pentru ce multumi. Oamenii frumosi trebuie promovati.
      Am mai zis si repet …m-am saturat de ce vad la televizor. De fapt,rar il mai deschid.
      Imi plac lucrurile frumoase si de cate ori gasesc ceva ce imi place, postez pe blog pentru a da ocazia si altora sa vada ca in tara asta nu avem doar furturi, batai, politica, ci si oameni talentati pe care, din pacate, nu ii apreciază nimeni.
      Pentru televiziuni nu sunt senzationali, nu produc rating. Aici, insa, eu ii primesc cu respectul cuvenit si cu drag.🙂

  4. rokssana says:

    ce frumos…si ce copii frumosi avem…lumea mai are sanse:)

  5. e uluitor de frumoasa… iar ea uluitor de tanara pentru o asa maturitate…

  6. rokssana says:

    http://androxa.wordpress.com/2011/03/20/cristina-climov/

    este blogul iubitului meu…am fost impresionata pentru ca el nu vorbeste bine romaneste…a vazut blogul meu,a folosit translatorul,i-a placut asa de mult incat a cautat singur si a gasit…sunt tare mandra de el:)
    idee era ca i-a placut chiar daca a folosit un translator ca s-o inteleaga…ea transmite emotia dincolo de limba…

  7. Camelia says:

    Oana, poezia este atât de frumoasă…atât de frumoasă…Suntem copaci; creştem în alţii rădăcină; acei pe care îi auzim cum cresc în noi din seva dragostei…un trunchi cu ramuri de gânduri.

    • oanaclara says:

      Toata poezia e o metafora.🙂 Uite inca una:

      Sens unic

      Când am insomnie
      Seara, înainte de culcare,
      Iau o stradă cu sens unic
      Cu puţin ceai cald.

      Ceaiul l-am făcut anul trecut
      Când mai aveam încă în mine
      Şi speranţă, şi curaj.
      Acum, îmi administrez
      Doza zilnică de impresie
      Că le mai am,
      Din ceaiul acela fierbinte
      Care mă plimbă de-o viaţă
      Tot înainte.

  8. Alex says:

    Foarte frumoasă poezia!

    • oanaclara says:

      Este. Ca si celelalte dealtfel.

      Cerul pudic

      Cerul se îmbracă de nori
      Ca un corp de femeie pudică
      Soarele e sânul ei stâng
      Acoperit mereu cu cerneală albastră
      În braţul drept ne ţine pe noi toţi
      Şi o singură dată ne scapă printre degete
      Să ne prăbuşim înapoi în cenuşă
      Corp de femeie pudică
      Dezgolit de visele noastre îndrăzneţe
      Corp de femeie pudică…
      Cu aripi de păsări pe mijloc
      Şi flăcări în tălpile picioarelor din mare.

  9. Deosebita poezia…Bravo Oana macar faci ceva pentru altii spre deosebire de majoritatea…care prefera circul de prost gust al politicienilor. Ai vazut ce frumos a punctat Camelia in comentariul ei…un trunchi cu ramuri de ganduri.

  10. Superba poezie! 8-> dar totusi cam trista… hai cu ceva mai vesel de primavara!😀

  11. jean says:

    am un volum foarte dragut de Serban Foarta, cu autograf de la autor…se numeste CARAGIALETA…l-am cumparat la Bookfestul de la TNB din 1999…ma uitam zilele trecute pe ea si ma distram…o sa ti-o arat intr-o zi…

  12. jean says:

    daca nu va veni, ti-l citesc:)

Leave a Reply

