Luna

Am fost la vânătoare de … LUNĂ. Se spune că în acestă noapte Luna se află ceva mai aproape de Pământ şi bineînţeles că am fost s-o prind în poză.

Am avut , ca de obicei doi pici năzdrăvani ca însoţitori .

Luna s-a ascuns ea cât s-a ascuns printre nori, dar tot am reuşit s-o fotografiez la un moment dat. Iat-o:

Sincer , mi se pare la fel ca de obicei.🙂

Faleza era aproape adormită, pe celălalt mal se vedeau luminile caselor din localitatea I.C. Bratianu, iar Dunărea… Dunărea curgea imperturbabilă spre mare…

P.S. Pentru Alex

Cam asa s-a ascuns Luna toata seara(pata albicioasă de deasupra copacilor) :

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Luna

  1. Alex says:

    Eşti norocoasă! Eu am fost pe afară, dar cerul este înnorat şi…n-am văzut nimic! Poate…data viitoare!🙂

    • oanaclara says:

      Am banuit cam pe unde ar fi putut fi luna (acolo unde norii erau de o culoare mai deschisa)…apoi am asteptat sa se iveasca dintre ei.🙂
      Poate vei avea si tu noroc s-o vezi! Noaptea n-a trecut inca.

  2. Dana Vlad says:

    Superbe fotografii…

  3. In Valea Prahovei a fost ceata, nu s-a vazut nimic, bine ca le vad la tine :)Felicitari!

  4. klausen1976 says:

    si la noi a fost la fel cerul … acoperit de nori … n-am vazut nimic …

  5. Florin says:

    da.. si azi e nasol in GL😦 al naibii de frig

  6. redsky2010 says:

    au iesit interesante pozele, eu abia acum aflu de la voi de eveniment. oricum aici e innorat de doua zile!

  7. Pingback: Lua … « Silence's Blog

  8. Imi pusesem un reminder pe telefon sa imi amintesc de luna si sa vad si eu ce se intampla…evident, am uitat😦 ma bucur ca macar in poze o pot observa si eu un pic :*

Leave a Reply

