Mă interesează cine eşti tu…

Nu ma intereseaza ce faci tu pentru a-ti castiga existenta.

Vreau sa stiu ce foc arde in tine si daca ai cutezanta sa visezi la realizarea a ceea ce porti in inima ta.

Nu ma intereseaza cati ani ai,

Vreau sa stiu daca iti asumi riscul sa pari nebun

in numele iubirii tale, viselor tale si aventurii care este viata ta.

Nu ma intereseaza care planeta este in careu cu luna ta,

Vreau sa stiu daca ai atins cerul propriei tale tristeti, daca te-ai deschis datorita tradarilor vietii,

sau daca te-ai asprit si daca te-ai inchis de teama unui necaz viitor.

Vreau sa stiu daca poti sa te asezi cu durerea, a mea, sau a ta, fara sa incerci sa o ascunzi, sa o micsorezi sau sa o opresti.

Vreau sa stiu daca poti sa simti fericirea, a mea, sau a ta, daca poti dansa cu fervoare si te poti lasa complet cuprins de extaz pana in varful degetelor de la maini si de la picioare, fara sa spui ca trebuie sa fim atenti si realisti ca sa nu cumva sa uitam care sunt limitele fiintelor umane.

Nu ma intereseaza daca ceea ce-mi spui este adevarat,

Vreau sa stiu daca esti gata sa-i deceptionezi pe ceilalti ca sa ramai sincer cu tine insuti si daca poti suporta sa fii acuzat de tradare, dar sa nu-ti tradezi propriul suflet.

Vreau sa stiu daca poti sa fii fidel si deci demn de incredere.

Vreau sa stiu daca poti vedea frumosul chiar daca nu-i tocmai dragut in fiecare zi si daca tu poti simti ca sursa vietii tale rezida in prezenta Sa.

Vreau sa stiu daca poti trai esecurile, ale mele, sau ale tale, si totusi sa continui sa stai drept pe marginea lacului si sa strigi catre argintata luna plina: “Da!”

Nu ma intereseaza unde locuiesti si cat castigi,

Vreau sa stiu daca te poti trezi dupa o noapte de tristete si de disperare, de indoiala sau durere si sa faci ceea ce trebuie facut pentru copii.

Nu ma intereseaza cine esti si cum ai ajuns pana aici,

Vreau sa stiu daca poti sa stai in mijlocul focului alaturi de mine si sa nu renunti.

Nu ma intereaza ce ai invatat sau unde ai invatat si cine te-a invatat ceea ce stii,

Vreau sa stiu ce te hraneste din interior cand totul se prabuseste in jurul tau.

Vreau sa stiu daca poti sa ramai singur cu tine insuti si daca esti fericit intr-adevar in propria ta companie in aceste momente de vid.

Sursa

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in versuri and tagged . Bookmark the permalink.

18 Responses to Mă interesează cine eşti tu…

  1. Camelia says:

    Am citit aceasta pe blogul Rokssanei.Îi aparţine sau îţi aparţine? Sau alta este sursa? Nu am înţeles prea bine. Mi-aş dori să ştiu ale cui erau gândurile; tare mi-aş dori. Iubesc cuvintele şi aş vrea să ştiu cine le-a scris pe acestea.
    Mulţumesc, Oana-Clara.

    • oanaclara says:

      Textul nu imi apartine dar reflecta ceea ce simt acum.🙂 De-asta l-am si preluat. Mi-ar face placere sa am talentul literar si timpul necesar pentru a ma juca si eu cu vorbele, dar se pare ca nu am sanse. Traiesc intr-un ritm alert. Mereu mai am ceva de facut. Mai citesc seara,macar cateva pagini si asta imi face bine.🙂

      • Camelia says:

        Nu îţi ia mult timp să te “joci cu vorbele”; vin din tine…trebuie doar să ştii cum să le chemi. Să le farmeci.

  2. Camelia says:

    Am dat click pe cuvântul “sursă” şi m-am dumirit; sunt cuvintele Rokssanei.

  3. Camelia says:

    Visatorul din Oriah, Intelept Amerindian

    Nu nu sunt ale ei; crezusem că sunt gândurile ei. Îmi cer scuze.

  4. rokssana says:

    Desi titlul acestei poezii este cel mai adesea intalnit ca ”Visatorul din Oriah”, titlul corect este ”Invitatie” – Oriah fiind de fapt o povestitoare iubitoare de cuvinte si simboluri care ne inalta spiritul, deschizandu-ne inimile si ajutandu-ne sa dam sens vietii noastre.

    Este interesant cum aceasta povestitoare si-a ales acest pseudonim, Oriah: in jurul varstei de 30 de ani, dupa ce a fost diagnosticata cu sindromul oboselii cronice, intr-un vis i-au aparut mai multe femei in varsta care o sfatuiau sa isi schimbe numele de botez in ”Oriah”, urmand ca astfel sa se vindece. Nemaitinand cont de reactiile celor din jur, incepand de atunci a folosit acest nume, desi mama sa nu l-a acceptat.

    Aflata inca in proces de vindecare, dupa un an de la aceasta schimbare, un saman i-a dat numele de vindecatoare ”Mountain Dreamer”, explicandu-i ca numele purtat de vindecator vorbeste despre darurile pe care acesta le are de oferit lumii si ca ”Mountain Dreamer” inseamna ”cel caruia ii place sa caute si isi forteaza limitele”

    Mai tarziu, dupa 20 de ani de la hotararea de a-si schimba numele, a aflat ca in limba ebraica Oriah inseamna ”Lumina lui Dumnezeu” si ca de asemenea acesta este si numele unui ritual evreiesc de vindecare.

    http://www.oriahmountaindreamer.com/

    gata…acum ne-am lamurit?data viitoare voi pune mai multe surse…iti multumesc:)

  5. dara says:

    …nu ma intereseaza daca ceea ce mi spui tu e adevarat….? de ce sa ne pierdem timpul cu minciuni???…dar nu sunt atitea lucruri minunate in lumea asta?…ne stricam mintea pe prostiile si visurile unor oameni care nu au treaba?…..mai Oana…fa o plimbare in padure c- au iesit viorele si oxigeneaza ti creierii…numai bine i noroc fata frumoasa…

    • oanaclara says:

      As face , dar lumea ma tot trimite la munca.
      Sper sa am macar de acum inainte noroc. Nu de alta dar m-am cam saturat sa fiu eu aia de le face pe toate. Munca in echipa e mai putin obositoare.

  6. Aliosa says:

    @ Oanaclara,
    Sincer, nu am auzit de autor si nici n-am intrat pe linkul indicat de Rokssana .
    Interesante gânduri ! Dacă mi-ai fi trimis un pingbak, as fi scos câte un comentariu pentru fiecare cugetare .„ Nu mă interesează ce faci tu pentru a-ti câstiga existenta ” ! Oare, chiar asa să fie ?
    In schimb, afirmatia ta „ munca in echipă e mai putin obositoare ” este plină de adevăr dar si de intelesuri. Dar, ca să-ti formezi echipa trebuie curaj si inspiratie . Dacă nu gresesc, mi se pare că tu le ai pe amândouă, de ce nu-ti formezi echipa ?
    Baftă multă iti doresc căci, sincer, „ picii ” au nevoie .
    Noapte bună !

    • oanaclara says:

      Trebuie sa am cu cine sa fac echipa. Greu de gasit cineva care sa tina pasul cu mine!🙂
      Noapte linistita sa ai!

      • Aliosa says:

        „ Incercarea moarte n-are ” ! Dacă nu cauti, nu vei sti niciodată dacă acel „ cineva ” ar putea sau nu să tină pasul cu tine in echipa nou formată.Si, ar mai fi o solutie : potriveste-ti pasul cu cel din echipă !
        O seară linistită !

      • oanaclara says:

        Ai dreptate.🙂 Poate ar trebui sa imi stabilesc prioritatile si s-o iau mai usor. Eu sunt pe fuga tot timpul. Mereu am 10 lucruri de facut si nu apuc sa le termin ca apar altele… Sunt hiperactiva, imprevizibila…nu stiu cine s-ar adapta.
        Seara placuta sa ai!

      • Aliosa says:

        La fel sunt si eu : grăbit mereu ca-ntotdeauna !
        Incredibil, dar, adevărat: nu termin treaba incepută că si apare alta chiar mai importantă si de aici, fuga mea permanentă si dorinta de a rezolva toate problemele care imi apar in cale. O problemă foarte importantă pentru mine dar cu multe obstacole puse-n cale de forte obscure si ostile mie, mi-au tinut trează dorinta de a o rezolva, sase ani, două luni si 26 de zile ! Perseverenta , ambitia , tenacitatea si curajul m-au insotit permanent iar in final am avut câstig de cauză ! ( http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/01/16/speranta-se-numeste-curtea-europeană-a-drepturilor-omului ). Fără luptă si vointă, nimic nu se rezolvă !
        O noapte cu pace iti doresc !

      • oanaclara says:

        Ma bucur ca nu sunt singura asa. Deci sunt normala..presupun.🙂 Incepusem sa imi fac griji. Cunosc oameni care au prea mult timp liber…eu am prea putin. Oricat de organizata as fi , tot am o mie si una de probleme de rezolvat.
        Seara placuta sa ai!

  7. CARMEN says:

    Minunat textul melodiei!
    Although loneliness has always been a friend of mine
    I’m leaving my life in your hands
    people say I’m crazy and that I am blind
    risking it all in a glance

    And how you got me blind is still a mystery
    I can’t get you out of my head
    don’t care what is written in your history
    as long as you’re here with me

    I don’t care who you are
    where you’re from
    what you did
    as long as you love me

    Who you are
    where you’re from
    don’t care what you did
    as long as you love me

    Every little thing that you have said and done
    feels like it’s deep within me
    doesn’t really matter if you’re on the run
    it seems like we’re meant to be

    I don’t care who you are

Leave a Reply

