Banc-un inginer in iad

Cica moare un inginer si ajunge la Portile Raiului. Il cauta Sfantul Petru prin catastife, prin hartii, agende, caiete, da’ nu-l gaseste  defel, si atunci îi spune inginerului:
– Imi pare rau, nu esti pe lista, nu pot sa te las sa intri. Trebuie sa te duci in Iad.

Tipul, ce sa mai zica, se duce in Iad. Dar nu trece multa vreme, si inginerul, satul de mizeriile specifice Iadului, se pune pe treaba si incepe sa proiecteze diverse imbunatatiri.

Cu trecerea timpului, in Iad incep sa beneficieze de ISO 9000, SAP,control de fluxuri de cenusa, aer conditionat, cuptoare de smoala cu alimentare automata, closete cu auto-spalare, sala masinilor, programe de siguranta si prevenire a accidentelor, scari rulante, retele de comunicatii cu fibra optica, programe de mentenanta predictiva,sisteme de control field bus si Hart, acces pe baza de amprente digitale, Wi-fi, iPod-uri, etc…

Intr-o buna zi, il suna Dumnezeu pe Satana la telefon si-l intreaba:

– Ei, si cum e pe la voi, cum merg lucrurile pe acolo jos?

Ii raspunde dracul:
– Suntem pe cale sa ne certificam ISO 9000, 14000, 18000, 21000, avem un sistem de control de flux al cenusii, aer conditionat, closete cu drenaj prin infrarosii, scari rulante cu limitatoare automate de sarcina, echipament domotic pentru eficienta energetica, Internet la liber… Pana si eu am publicat prima versiune a paginii mele web.

La care Dumnezeu tuna prin telefon:

– Ceeeeeeee??? Vrei sa spui ca tii cumva acolo la tine vreun inginer???

Scaraotchi, cu tupeu, îi raspunde:

– Da! Da’ de ce intrebi?

– Asa ceva nu se poate admite! Ce face un inginer in Iad? Locul lui nu este in Iad. Inginerii intotdeauna merg in Rai. Sa mi-l trimiti
imediat, m-ai auzit?

– Nici sa nu visezi asa ceva, zice dracul. Inginerul va ramane cu mine pentru eternitate.

– Trimite-mi-l imediat sau… TE DAU IN JUDECATA!

La care Satana începe sa râda în hohote:

– Nu zau, chiar asa? SI… DE UNDE O SA SCOTI TU UN AVOCAT?

Sursa: http://deeati.wordpress.com/2011/01/17/raiiad/

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in bancuri and tagged , , , . Bookmark the permalink.

26 Responses to Banc-un inginer in iad

  1. CARMEN says:

    :))
    O duminica plina de bucurii!

  2. Florin says:

    :)) Tare de tot😀 Asa-i😀

  3. Costin Rbsv. says:

    :)) mi-a placut. citeam si eram curios cum se va termina. :))))

  4. Pingback: Povestea unui blogger prost « Ioan Usca

  5. vacitim says:

    Oana, ai avocati printre cititori? =)))😀

    Bun de tot, am inceput perfect ziua de luni :))

    • oanaclara says:

      Uite de-aia nu profesez…sa nu ajung acolo.😀😀😀

      • VictorCh says:

        Oana, dumneata ai absolvit “dreptul”?

      • oanaclara says:

        Da. Plus un masterat in domeniu.🙂

      • VictorCh says:

        In aceasta situatie, EXISTA vreun motiv obiectiv pt a nu profesa in domeniu? (Ma mir: din cate stiu eu, in conditiile actuale din tara noastra este o indeletnicire MULT mai lucrativa decat activitatea didactica, invatamantul – si intrucat esti parinte singur…)

      • oanaclara says:

        Vreau sa termin si cu minunatul grad didactic I la care mai am de sustinut doar lucrarea si inspectia finala, apoi om mai vedea. In invatamant imi convine programul, deocamdata, pentru ca piticii mei sunt mici si au nevoie sa petreacem timp impreuna, sa fie ajutati la teme… Aici am 4 -5 ore la scoala, apoi “temele” pentru a doua zi mi le pregatesc dupa ce adorm ei si eventual trag si eu un pui de somn langa Danut, adica noaptea. Instantele nu functioneaza dupa programul acesta, din pacate.🙂
        Un jurist debutant are salariul cam cat al meu, asa ca nu e nicio sfaraiala, diferenta o face faptul ca acesta invarte hartii intr-un birou 8 ore pe zi sau mai mult. Avocatul e liber profesionist si traieste doar daca are procese. Sunt destui muritori de foame printre ei. Ar fi varianta sa incerc sa dau un examen de admitere la Institutul National de Magistratura, dar asta dupa ce termin ce am in lucru acum. A fost o vreme cand le faceam pe toate in acelasi timp, dar acum chiar nu mai pot. Atunci nu aveam pitici.

  6. jean paul says:

    mda🙂 tipic Oana🙂
    dar poza nu prea are treaba cu bancul…

  7. madMe says:

    Fain finalul =))

  8. Camelia says:

    O primăvară frumoasă să trăieşti, Oana Clara!

  9. VictorCh says:

    CORECT! CARE avocat si-ar avea locul “sus”? DE UNDE sa faci (acolo sus) rost de vreunul? Toti sunt parca “ABONATI” “jos”!

Leave a Reply

